Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-22 21:15:32 följande:
    Gårdagens "favorit-bortfall" berodde ju på att FL hade kommit på vad som gjorde det segt - sa de!! Men det känns inte som att det är mindre segt idag direkt...
    Ne, inte bättre idag. Men visst var det väl såhär senast de gjorde någon förbättring också?
  • LinaoMatilda

MM: Så söt mage du har. Jag har inte så många bra idéer till bebishörnan. Det jag spontatn tycker är att det skulle kännas mer ombonat att ha någon gardin/draperi mot trappan kanske också baktill beroende på hur det ser ut med sängen på plats. Sen kanske det skulle vara fint med en ljusslinga som sitter fast i taket eller på sidan. En söt mobil och kanske några vimplar som hänger på gardinen mt trappen. Du får säkert till det jättebra!

• LinaoMatilda

Julia: Oljat golv låter som att det kräver så mycket jobb men jag kan ha helt fel. Lutat är fint och målat också.. svårt, hoppas någon annan har bra idéer för jag verkar inte kunna hjälpa här

LCroft: Vilken otur, hoppas hon kryar på sig snart och att ni andra klarar er.

God morgon glömde jag ju

• LinaoMatilda

LCroft: Har hört att första 3 månaderna ett barn är på dagis kommer det att gå igenom alla smittor som finns där och vara sjuk konstant. Sen blir det bättre. Så var det när Matilda började.

• LinaoMatilda
    Enji skrev 2008-01-23 08:10:28 följande:
    suck, jag som inte har nånstans att stå annars. Hur varmt/kallt kan det vara för att man ska kunna stå ute under tak. Jag menar så att det torkar också.. 
    huvudsaken är väl att det inte är så fuktigt och + grader. Du har inget rum var du kan måla med stängd dörr och öppet fönster?
Svar på tråden Vita hem del 6