Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    FruPuffen skrev 2007-11-13 11:47:15 följande:
    Kajsa M: Får jag besöka dig också? Om nån mer har låst konto och jag inte har nämnt er så vill jag gärna besöka er om jag får...
    Du är välkommen in!
  • Kajsa M
    Beatrize74 skrev 2007-11-13 17:27:09 följande:
    Swappaketet poststämplades idag så du bör ha de imorgon.
    Va kul!
    Nu har många paket ramlat in, inte så många kvar med andra ord! Så snart kan ni få era paket!
    LCroft skrev 2007-11-13 18:08:58 följande:
    En fråga!Vad heter mattan som bl.a Kajsa M har i köket? Ser ut som en trasmatta men är i plast?
    Min heter Viggo och är från Pappelina.
  • Kajsa M
    FruPuffen skrev 2007-11-13 20:37:15 följande:
    Vad duktig du är! Nu fick jag ånges,t min tvätthög är hur stor som helst... Det finns alltid något annat som är roligare. Iofs smart att kolla på TV samtidigt. Nu har jag också blivit lite hemlig av mig...Jag har lagt in några av er i adressboken, men har jättemånga kvar som jag vill ha med... Tar en liten paus nu, men om nån vill vara med som jag inte lagt in så hojta!
    Jag släppte in dig! Nu är det din tur att bjuda tillbaka! En kopp te blir bra!
  • Kajsa M
    Lynn84 skrev 2007-11-14 13:48:42 följande:
    Hej hej flickor!!! *känner mig som en gammal tant när jag skriver så* Vinkar tillbaka till dig Kajsa M! Nu vet jag vart du tagit vägen. Får jag komma in på din sida? Vill se om du gjort några fler fiiiiina kuddar!Har inte mkt att säga..hinner inte läsa ikapp något alls.Jobbet kallar och jag är såå trött, hela tiden!Hoppas ni får en bra dag!Kram till alla från lilla mig!...
    Nu är du inbjuden!
    almlin skrev 2007-11-14 15:02:25 följande:
    Ser att jag är oinbjuden hos många...Frågar snällt mimmamum, knyttis, Kajsa M om jag får besöka era bildgallerier?
    Du också!

Trist för Knyttis och Almlin med magsjuka barn! Finns det ngt värre? Hoppas ni klarar er!
  • Kajsa M

Kollade också på Roomservice. Tänk om de hade skippat de gula detaljerna! Då hade det ju varit riktigt fint! Men påskgult? Förvånad Hallå? Hur fult var inte det? Marmor på kaklet var väl itne heller mitt förstahandsval, men tapeterna var sjyssta. Och krönlisten! Mums!

Svar på tråden Vita hem del 6