Vita hem del 6

Godmorgon!
Jag är också vaken. Ska upp och röja fram adventsstjärnorna på vinden men där är iskallt så jag laddar lite
Juliah,
Grattis det låter jättespännande! Det är du verkligen värd som lägger ner hela din själ i ditt hem.
Men jag vill uppmana dig att fråga om det utgår någon ersättning den här gången. Lite merkostnader drar det ju alltid med sig och ska det säljas böcker tycker jag faktiskt att du borde ha åtminstone en liten del av förtjänsten.
Jag måste fråga alla er som är lite "Ikea-kritiska".
Vad tror/tycker ni om Ikea-köken egentligen. Håller de tillräckligt god kvalité?
Känner mig lite tveksam till Ikeas grejer även jag eftersom vår soffa som vi inte haft i ens två år redan havererat !
Och nu ska vi ju, som säkert alla redan vet, sätta in ett kök från Ikea. Tveksam.
Roligt att höra att de flesta ändå verkar nöjda med Ikea-köken. Det är det vi har budgeterat för så vi har inte så många andra val just........
Och fina är de ju. Älskar ditt kök Julia.
Tack tjejer för att ni delar med er av era erfarenheter av köken.
Nu känner jag mig både säkrare och gladare.
Man vill ju att det ska bli bra när man lägger ner så mycket tid och pengar liksom.
Nej, här är det jordnötter som gäller för fåglarna. Det få de allt nöja sig med. Men jag har iaf köpt ett tjusigt fågelbord åt dem
http://www.wildlifegarden.se/multiholkar.html#
Den vita m blå knutar "sjöboden".