gemelli skrev 2007-11-25 20:53:03 följande:
VSM,Jaa den var fin, passar bra på paketen. Men tyvärr blir den inte så på mitt skyltfönster.MiaM,Grattis till dig
tack!

Himmelbit skrev 2007-11-25 20:55:51 följande:
Det blir en ganska stilren "rak" tresitssoffa i ljust tyg och en stor pall i samma tyg.Jag hade jättesvårt att bestämma mig och fick "soff-ångest" så snart jag gjort beställningen också.. Jag ville inte lägga jättemkt pengar eftersom sonen är liten (11 månader) och förmodligen kommer att klättra och kladda i några år .I mina drömmar har jag dock köpt en svängd Howard-soffa, som du tipsade mig om!! Snart behöver jag köpa ytterligare en soffa, när övervåningen är klar. Skulle jag händelsevis blivit extremt rik och har en massa pengar som väntar på att användas vid det tillfället, så kanske min soffdröm slår in då
låter snyggt, ser fram emot bilder! ja å Howard, en dag så

Kajsa M skrev 2007-11-25 20:58:46 följande:
Alltså vet ni hur länge jag har letat efter ett sånt här skrivbord?
www.blocket.se/vi/14306947.htm nu säljer min dotters bästa kompis detta! Bor på samma gata som vi! Åhhh bara de inte redan sålt det! vill ha!! och måla vitt såklart! Vågar man ringa så här sent?
RING!
mimmamum skrev 2007-11-25 21:09:57 följande:
Så fint skrivbord Kajsa och vilket fyndpris! Ring!Bea så fint det kommer att bli och vilka sötisar som inspekterade!Nu är jag klar med utplaceringen av ljusstakarna, här är en dålig kvällsbild men ändå!
Vad fint!
Värsta Supermamman skrev 2007-11-25 21:19:09 följande:
Jaa! Skrivbordet är mitt !!
Grattis!!
Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-25 21:20:58 följande:
Kämpar fortfarande för att hinna i kapp. Det kommer att bli fina kransar i alla fall med det materialet. KAJSA: Hur gick det med skrivbordet? Håller du på och släpar det över gatan nu?
ingen aning om hur länge den håller sig.. jag gjorde en halv sats och den är redan slut..
lägger till dig!