Vita hem del 6
Frida08,Jaha vad kul. Vart flyttar ni ifrån? Hur kommer det sig att det blir Värmdö?
Adamama,
Ååå tack för tipset, det måste jag kolla upp redan imorgon. Ja BVC har jag inte mkt över för. Usch pratade med en knäppis onsdags och var en riktig moralkärring. Kände bara henna kommer jag inte komma överens med. Hmmm undra om man kan byta?
VSM,
Ajdå, det där lät ju ingen vidare då jag redan under graviditeten kände mig helsnurrig. Liiite jobbit när man är egen företagare, då man måste ha KOLL

Himmelbit,
Ja jag såg framemot att amma denna gång. Då jag fick mina tvillingkillar för 12 år sen blev det ett ända kaos. Gav upp efter 2 veckor tror jag det var. Efter mjölkstockningar och blödande bröstvårtor och många många tårar.
Fick liksom en flaschback från det igårkväll... Usch får rysningar i hela kroppen.
Så mina killar är uppfödda på ersättningen och friskare barn kan man leta efter...
Så jag tror inte ett skvatt på amning och allegier.
Men det jag saknade då var det här mysiga med att amma. Men är det verkligen det? Ja ja jag ska ge det 1 och 2 försök igen, jag vill sååå gärna.
Vad gulliga ni är som orkar lyssna. Jag ska verkligen INTE klaga. Har ju fått som sagt, världens lugnaste lilla kille