• juliah

Vita hem del 6

Godmorgon!

Linaomatilda, tack!

Roligt att se dig här Johanna!

Nu ska jag skumma ikapp...

• juliah

Hihi, japp, julle har flyt just nu, är så glad att jag vann din tävling mimma! Jag vinner aldrig något...KAN bero på att jag aldrig tävlar heller Skrattande

Pärla, stor kram till dig!

mimmi, jag älskar ert vardagsrum!

• juliah

Lisa, vad är du sugen på? Jag ska också spana lite växter, typ julblommor...

• juliah

Ett stort grattis till stora damerna vsm och snowgirl!

knyttis, åååå så fint, blev superduperinspirerad nu.

bea, tack sötis Glad

camilla, tack, har du föresten varit i elviras buiken ännu?

• juliah

Godkväll!

Skickar kram till alla er som har det jobbigt!  

Vet ni att nu plockar jag fram allt julpynt och så har jag införskaffat lite julblommor. Börjar kännas aningen nervöst inför fredagens fotning. Vi har även i ren desperation påbörjat projekt:Renovera ful gammal furutrapp.

vsm, tycker också att de kan vara utan ngt, eller eventuellt lite tidningar...så fin den blev föresten!

Himmelbit, wow vilket jobb, kommer att bli superfint!

• juliah

Tack jezzzica! Nej, inte hemligt alls. Det är för Aftonbladet. Men jag har ytterligare en fotning på gång för något helt annat men det vågar jag inte riktigt säga något om. Det kanske är för bra för att vara sant helt enkelt...

• juliah

Lynn, jo det är ett "Så firar vi jul" reportage Skrattande Rätt roligt med tanke på att jag inte firat jul som liten öht. Först på senare år...
    Vet inte när den kommer, drömmer mardrömmar om att de ska tycka att allt är så fult att de ställer in hela grejen...

• juliah

Hihi, tackar för stödet, på torsdag lär jag behöva lite peppning.
    De vill att hela familjen ska vara med, maken jobbar men det blir väl jag och barnen. Jag skulle gärna vilja sväva förbi lite suddigt sådär Skrattande Men utifall att jag nu ska vara med så har jag köpt mig en ny blus iallafall.

Himmelbit, nej vi firade inte jul alls hemma (pappa är muslim). Fick en liten dos hemma hos mormor dock Glad

• juliah

Himmelbit, superdupersnyggt!

lcroft, vet inte riktigt, det blandar kanske?

pressan, ja jag blir bara glad om du länkar, skriv gärna vilken adress du har här.

• juliah

Godmorgon!

Michaela, stor kram till dig! Jag börjar mer och mer inse att varje dag som frisk är en gåva! Ta hand om dig.

alabaster, ja, vi är ganska impulsiva härhemma så nu är trappan slipad, spacklad och grundmålad Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6