Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Lynn84 skrev 2008-01-29 15:37:46 följande:
    ÅÅÅÅÅHH! Vad fint kajsa!!!!*vill genast ner till mitt hus och fixa tvättstugan.....undrar vad jag ska köra åt våtrumstapeten bara? Måla kanske?*
    Ja måla är nästan det enda om du inte ska kakla då. Har du sett Mimmamums fina toalett, hon har målat väggarna.
  • LinaoMatilda
    Lynn84 skrev 2008-01-29 15:48:43 följande:
    Har hon målat på våtrumstapet eller är det väv? Fick för mig att det var väv, men det var väl dumt tänkt kanske?Hur ska man göra med golvet då? Det är typ, ljuslila tror jag...*hrmmm*Ge mig förslag nu!Överös mig så som ni gjorde med Kajsa igår.*om det går*Ska försöka fixa foton till helgen....då får ni se lite från huset.
    Har för mig att det var tapet och så målade de väl golvet också. Men bättre du frågar henne själv så får du säkra svar
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Fluffiga: Är du sjuk? Ta det lugnt inför kalaset, det måste inte vara hembakt. Bjud på gall och kex och sånadär bullar man lägger i ugnen som blir som nybakta.

• LinaoMatilda

Fluffiga: Ingen aning.

MiaMariah: De söta tvålarna ligger på ett litet fat i min nyrenoverade toalett och dofta gott nu Snart flyttar jag in på toaletten för den är nästan mitt favoritrum

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2008-01-29 20:44:02 följande:
    Tack tjejer! Jag ska tänka på vad ni skrev. Men, en fråga... Brukar det höra till att man ska bjuda dagis på något då barnen fyller år??? På det daghem jag sommarjobbade på då jag var yngre så bjöd barnen på glass. Men vårt familjedaghem har ingen bra frys... och en tårta varken orkar eller vill jag bjuda på. Skulle vilja ha något nyttigare! Vad brukar ni bjuda på? Eller brukar ni???
    Mina barn har inte varit på dagis på sin födelsedag ännu. Men vet att andra barnen har bjudit på något, ofta glass Kan du inte köpa ett kexpaket?
    malins79 skrev 2008-01-29 20:45:02 följande:
    Kajsa, det blev fint i tvättstugan!Mori, vad duktig du är på att virka!Fluffiga, säger som Kajsa, sänk kraven och köp något färdigt, kanske frysta kanelbullar, lägg dom på bakplåtspapper innan du sätter in dom i ugnen så ser dom egengräddade ut när gästerna kommer.Idag vid lunch ringde den läkaren som Saga var hos igår, hon hade fått hennes provsvar och det visade sig att hon hade Lunginflammation! Vi fick tid för återbesök på torsdag. Idag har hon iallafall varit uppe och lekt och inte sovit något extra. Febern är nog borta men hon är så blek, när hon sitter i vår vita soffa syns hon knappt.
    Ojdå, bra ni fick reda på det iaf så hon får behandling. Stackars liten.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-01-29 21:00:46 följande:
    Vi fick pencilin igår för då trodde hon det var öroninflammation. Men jag tror Saga har haft detta ett tag för hon blev sjuk i månadsskiftet nov/dec och fick hosta. Sen har hon hostat i stort sett fram tills nu. Sen har hon klagat på ont i magen, men vi trodde det först var för hon väntade på Tomten men hon har haft ont efter jul också. Man känner sig lite dum som inte kollat upp detta tidigare. Jag har även tyckt hon varit lite blek och varit trött.
    Bra att ni kollade upp det nu iaf, alltid lätt att vara efterklok. Men det kunde ju ha varit vanlig hosta och väntan på julen precis som du skrev.
  • LinaoMatilda
    miniGrynet skrev 2008-01-29 21:17:13 följande:
    Har många av er bilder på era hem här på FL? Skulle vara roligt att se och inspireras! Har kikat en del på sidan mininredning.se, lite roligt men svårt att se just det man vill se.
    Har du sett blogg-tråden? Där är länkar till nästan allas bloggar med massa bilder
  • LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-01-29 21:23:24 följande:
    Vad kul Kajsa!Vi firade 16 år tillsammans i lördags. Vi har hängt ihop i exakt halva våra liv. Oj, så tiden går!
    Hej! Hur går det med köket? Grattis till 16 år!
Svar på tråden Vita hem del 6