Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Måste berätta om ett fynd jag gjorde idag. Hittade bokstäver på Stockman, bara 4,60e jämfört med Sipikkas som kostar 8e st. Köpte ett M och beställde ett E (dom var slut) men ska nog köpa hela namnen.

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-02-01 17:32:23 följande:
    Vad roligt, skulle kunna tänka mig ett W nån gång när jag hittar såna bokstäver.. W som i vårt efternamn.
    Jag kan ta bild och visa M'et, om du sen vill ha ett W kan jag skicka åt dig.
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2008-02-01 18:11:01 följande:
    Hej alla vänner! Ska ge ifrån  mig ett livstecken, jobbar och det går bra, äntligen är alla friska också (peppar, peppar...) Ida har däremot straffat mig när jag kommit hem på dagarna, surat och gnällt så jag knappt känt igen min egen dotter. Igår vände det äntligen när vi var alla hemma för ovanlighetens skull, mannen är ju oftast i ishallen på kvällarna, och idag har det varit lungt och skönt här hemma. Har t.o.m lite tid att sätta mig ner vid datorn.Fast dator får man lite nog av på jobbet och timmarna är så få när man kommer hem att både fl och bloggen lämnar. Likaså inredning hinns inte med just nu, men bara vi kommer in ordentligt i våra nya rutiner så hittar man väl tillbaka hit och börjar fixa på här hemma igen Sköt om er alla!Och grattis MM till att ha känt första sparkarna!
    Hej!

Skönt att ni är friska och att det går bra. På ett sätt är det väl inte konstigt att det kommer någon reaktion iaf från Ida, det är ju ändå en stor förändring. Och så går det jo över.

Har du sett att det är vita hem träff i juni? *raggar sällskap till resan*
  • LinaoMatilda
    miniGrynet skrev 2008-02-01 19:31:08 följande:
    Åh så fint! Vart hade du hittat det sa du?
    Tack Jag bor i Finland och hittade det i ett varuhus som heter Stockman, i Helsingfors.
  • LinaoMatilda
    VeroniQa skrev 2008-02-01 19:42:05 följande:
    Gokväll! Var visst ingen som hade nåt tips på kaffebryggare? Kanske ska fråga vad ni har för någon hemma hos er istället?? MM - Va underbart med första sparken! Blir så verkligt då
    Du kanske missade mitt inlägg, iofs var det ju inget tips men jag skrev att jag nyss köpt en moccamaster och ät jättenöjd med den.
  • LinaoMatilda
    VeroniQa skrev 2008-02-01 19:47:53 följande:
    Oj sorry jag missade det  hade en del att läsa ikapp Tack för ditt svar!Det blir kanske en sån då, de är ju fina dessutom Vilken färg har du?? Trist att de ska kosta 500:- mer bara för att de har en annan färg än silver....
    Jag har bild i min blog om du vill se.
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-02-01 19:54:57 följande:
    hejhallåJättefint!!Själv har jag satt igång med vårt skafferi .Maken skall hjälpa min syster att flytta imorgon o ska då hyra släp, han har då fått order fr mig att köra ett par varv t tippen också. Så det började med att jag skulle rensa lite där.... men sen när allt ändå är ute så kan jag ju lika gärna måla där också . Har ju redan färg o allt, skulle vara kriminellt att låta bli, eller ? Och så har jag ju ngt att göra imorgon också. Ett gammalt skafferi m pärlspont, plankgolv o spegeldörr. Ska se om jag tycker idén är lika kul imorgon när penslarna skall fram
    Tack!

Åh, vad avis jag blir. Kommer att bli toppen och ja, det är klart du måste måla det imorgon!
Svar på tråden Vita hem del 6