Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Sylt skrev 2008-02-01 20:12:41 följande:
    Skönt med lite peppning
    Jag kan vara din hejjarklack

"Ge mig ett "S" SSSSSSSSSSSSSSS"
    "Ge mig ett "Y" YYYYYYYYYYYYYYYYYY"
    "Ge mig ett "L" LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL"
    "Ge mig ett "T" TTTTTTTTTTTTTTTTTT"
    "Va blir det? SYLT"
    Heja heja heja!

(du förstår att nu är du tvungen att måla)
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-02-01 20:21:20 följande:
    Haha, nu kan jag bara inte låta bli (det blir ännu roligare om man läser ditt inlägg som mumintrollet )
    haha, ja jag kan ju försöka vara extra mycket muuumin. Har du någon favoritfigur jag ska strävaefter att låta som?
    Truffles skrev 2008-02-01 20:23:50 följande:
    Klart att du ska måla! Själv sitter jag heeeeelt färdig i soffan och glor på Lets Dance och väntar på att få åka och hämta hem maken från hans kick-off så att jag kan gå och lägga mig. Är helt slut efter den här veckan, men om du ska vara så duktig imorgon så kanske jag åtminstone skulle försöka slipa av skivan på lilltjejens nya skrivbord...
    Säg bara till om du behöver någon som hejjar på
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-02-01 20:40:24 följande:
    Helt ärligt är jag lite rädd för Muuumin, speciellt för alla deras elaka polare.... När de skall visa Mumin på Bolibompa så varnar de faktiskt o säger att de små barnen skall se det m en vuxen (men jag är ju inte mkt stöd)
    ojdå... *stryker direkt tanken på att låta som stinky*
    men jo, jag kan förstå att vissa avsnitt kan kännas skrämmande... för barnen
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-02-01 20:45:57 följande:
    Godkväll på er!!Nu är min lilla gnisselpelle i säng! Lina - Jättefint M!! Tror min Melker behöver ett sånt också . Sylt - Duktig flicka med skafferiet!! Kul att höra att det är fler som läser på dialekt - kände mig lite dum som fick noll respons på det Mimmi - Har du gosat i ditt tröj-fynd ännu? Nya favvo-tröjan??Truffles - Be mannen ta en taxi
    Tack Ja klart han ska ha det, bara 4,60.. som hittat (jag kunde ha blivit försäljare )
    Sylt skrev 2008-02-01 20:46:07 följande:
    Haha, men du är ju van vid människor som slåss med kniv o piskas med ris. Jag är bara van vid att äta o vara dryg
    hihi
    jag äter bara finsk sommarsoppa
  • LinaoMatilda

Håller på och klipper lappar till ett lapptäcke jag ska sy. Tänkte ha ganska stora rutor så det inte blir så jobbigt *lat* Ska ha 140 Förvånad lappar. Men nu kom jag på att jag glömt sömsmånen så nu måste jag ha fler lappar ändå! Skrikandes

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-02-01 21:19:18 följande:
    Lapptäcket ska bli en födelsedagspresent åt mitt fadderbarn som fyller 5 år. Rosa, vitt, lusblå/grå, lite mer rosa och så lite mer blått. tänkte göra det 125x175cm men nu blir det ju mindre eller fler lappar.
Svar på tråden Vita hem del 6