Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

VSM

Jättefina! Kul att fynda!
    Såg min adventsstjärna som jag köpte på gekås för 6 gågnger så mkt på IEMS i jkpg. 300 kr skulle de ha för den som jag gav 49 kr för! Det kallar jag fynd. Är förbaskad på mig själv att jag inte köpte flera!

• Kajsa M

VSM

Jag har en precis likadan julgransfot! Var det inte du som frågade efter bild på min fot en gång? Det var i alla fall en sån jag skulle visa! Tycker inte du ska spraya den!

Vilka fina ljusstakar och ljuslyktor!!

• Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-11-15 20:03:04 följande:
    Kajsa: Fin pläd, den ser skön ut VSM: Inte spraya.
    Mmm, jättemysig!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-15 20:03:09 följande:
    Mysig Kajsa! Den ser mjuk ut.Jag har också köpt en pläd idag. Det är en födelsedagspresent till mig från maken. *man får såååå fina presenter när man köper dem själv*
    ja den är gosig! Saknar ju hund så jag får ju gosa med pälsen...
    Din pläd var ju helt ljuvlig! En riktig julpläd!
    Köper också bäst presenter till mig själv!
    caffe latte skrev 2007-11-15 20:04:59 följande:
    Påminnelse: imorgon börjar bolaget sälja årets Blossa-glögg! (Kom på det när jag såg vsm´s fina fynd)
    Tack för påminnlesen! De tar ju slut så himla fort!
  • Kajsa M
    M HOW skrev 2007-11-15 20:14:08 följande:
    Kajsa M var det inspiration ifrån mig kanske
    Det var det säkert! Blandade nog ihop er lite!
    Visst hade du gjort med svart tyg? Har en svart pläd också och lite svart stjärntyg som ska få sig en omgång så fort huvudvärken ger sig. TAck för inspirationen!
  • Kajsa M
    M HOW skrev 2007-11-15 20:19:47 följande:
    Kajsa Mja det var jag som gjorde den i svart :) fint med en röd och vi nu till vintern oxå :)
    Ja åh va snygg din svarta är!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-15 20:21:23 följande:
    Nää, tyvärr inte. Den köpte jag på Balders hage för dyra pengar.Knyttis: åh, vem gillar inte de där söta burkarna.
    Anade det! Fast ullared kan glimma till ibland. Hittade mina stjärnkuddar där tex:

Svar på tråden Vita hem del 6