Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Juleja skrev 2007-11-20 21:10:59 följande:
    Får jag kika in hos dig?
    Självklart - välkommen!
    Ursäkta kladdet på golvet men jag håller på att måla...
  • Himmelbit
    Juleja skrev 2007-11-20 21:36:14 följande:
    Himmelbit: Den var ju superfin! Mysig!
    Tack!!
     Det var ju en fin och ambitiös tanke iallafall - även om det inte blev mer än så
  • Himmelbit

Cirka 2 liter målarfärg senare - äntligen är skåpet färdigmålat!! *supernöjd*
    Ska bli spännande imorgon att se om jag får bort överskottet på fönstren... Cool

• Himmelbit
    juliah skrev 2007-11-20 21:48:50 följande:
    www.nublu.se
    Hon hade slut på snören, hon har redan kollat med henne..
  • Himmelbit
    juliah skrev 2007-11-20 21:47:57 följande:
    Frupuffen, nej jag känner henne inte. Det var i lite hemligt syfte... *jobbig*
    Julia - du lämnar oss i nyfikenhet heeeela tiden!!
    För visst är det väl så att du inte heller har avslöjat din tidiga julklapp?
  • Himmelbit
    FruPuffen skrev 2007-11-20 21:54:52 följande:
    Åh vad duktigt, bravo!! Jag har ett bord här framför mig som jag tänkte börja måla ikväll, men kände mig lite sjuk... Gud vad jag har krämpor här i tråden, ni måste tro att jag är hypokondriker eller nåt .
    TACK!! Detta skåpet har varit en riktig surdeg. Jag har verkligen inte hittat energin att ta tag i det innan även om jag verkligen verkligen velat ha det klart.

Jag ska peppa dig när du känner dig bättre - man mår såååå bra efteråt när man väl har det klart!!
  • Himmelbit

Godnatt med er!

Nu ska jag spana i tapetkataloger och sedan gå och lägga mig.

VSM: Du får dra igång skåpmani´n ikväll

• Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-11-21 20:35:54 följande:
    Bara ett kort inlägg från mig!Mori, Knyttis, juliah, Sylt, Miamaria varsågoda! Kul att ni uppskattade värdinnejobbet! : Varmt tack sjäva för alla fina gåvor!Mår inte så bra så jag ska krypa ner i sängen. Och inte får man titta på Leila heller pga fotbollen... Himmelbit, mimmi och septemberpyret: Hoppas jag är pigg nog att hänga med på lördag. har ju sett fram emot det så himla länge!MMSkickar ditt paket imorgon. Har inte varit hemma på hela dagen. Så du ska ha det innan helgen i alla fall.
    Idag är jag splittrad - skrapar bort färg på skåpet samtidigt som jag pratar i telefon, skriver inlägg här och är inne på Facebook - simultanförmåga på hög nivå

Kajsa!!! Det är absolut förbjudet att inte vara pigg på lördag!! 
    Även om jag inte fått alla saker ännu - ETT STORT TACK för ett superbra jobb med SWAP:en!!
  • Himmelbit
    TACK!! alla SWAP:are för superfina saker (kör ett mass-tack då jag inte har alla saker i min hand ännu och kan tacka personligen )
Svar på tråden Vita hem del 6