• juliah

Vita hem del 6

Missade dig mimmi, å din stackare. Och Hugo då också förstås. Hoppas din dag blir dräglig!

• juliah

Äsch, jag grejar inte att skriva allt i ett inlägg,

Lcroft och vsm, tar inte alls åt mig av äran, maken har slitit själv medan jag suttit och peppat Skrattande

Lycka till hos tandsläkaren vsm, det är ju så obehagligt men skönt när det väl är över!

• juliah

mimmi, ja men det är rätt skönt med en etta på så sätt att man kan ta dagen lite "lugnt" sådär. (Jag vet, fel ordval men du förstårSkrattande). Läsa högt lite extra mycket osv.

Japp, han kom upp, givevis råkade jag trampa på den enda fläcken som inte hunnit torka senare under kvällen...

• juliah

Lcroft, ja det har du ju helt rätt i!

Hur kommer det sig att det är så dyrt i Finland föresten? Misstänker att mitt gamla skåp som jag sålde flyttat från sverige Skrattande

• juliah

vsm, haha, ja man kan måla vartannat steg, jag påtalade det men nej, här skulle hela trappen målas i ett nafs. Nåja, han målade in sig ner till köket så så länge man har mat och kan höra arbetsledarens ljuva stämma uppifrån så är det ju lugnt!

• juliah

mimma, ja det är väldigt bra med besök. Stressigt men som du säger, det sätter lite etxra fart på en...
    Sitter här och ska beställa kalender, jisses så många beslut man ska fatta :D 

• juliah
    Karamellfabriken skrev 2007-11-20 08:09:10 följande:
    Hmm, jag målade vartannat trappsteg när jag målade trappan.Minns när jag tog sats nerifrån och kommer på mig själv halvvägs upp att jag valt helt fel steg och endast sprungit på de målade !
    Skrattande Så kan det också gå...

Nu ska jag städa och julpynta vardagsrummet!
  • juliah

Jag har drabbats av förlamning, får inget gjort, drog fram renfällar, stjärnor, dammsugare, kuddar och har drabbats av total panik!!! Prestationsångets utav bara den!!! Var börjar jag?

almlin, kranen är från tapwell. Usch och fy, hoppas ni mår bra nu!

karlander, fixar snart!

mimma, ljuvlig strumpa!

lcroft, mörkbrun skulla passa fint till er vägg! Och du, den väggen tycker jag inte ska få vit färg på sig!

• juliah

lisa, randigt är klassiskt och vackert, den var jättefin!

• juliah

Jag är ledsen för mitt tjat...fick mail från reportern, de vill att vi ska ha färgglada (röda) kläder på oss. Jag vägrar!Förvånad Har inhandlat en vit blus och barnen ska ha vita stickade koftor på sig...
    Hur 17 gör man?

Svar på tråden Vita hem del 6