Vita hem del 6
Missade dig mimmi, å din stackare. Och Hugo då också förstås. Hoppas din dag blir dräglig!
Missade dig mimmi, å din stackare. Och Hugo då också förstås. Hoppas din dag blir dräglig!
Äsch, jag grejar inte att skriva allt i ett inlägg,
Lcroft och vsm, tar inte alls åt mig av äran, maken har slitit själv medan jag suttit och peppat
Lycka till hos tandsläkaren vsm, det är ju så obehagligt men skönt när det väl är över!
mimmi, ja men det är rätt skönt med en etta på så sätt att man kan ta dagen lite "lugnt" sådär. (Jag vet, fel ordval men du förstår). Läsa högt lite extra mycket osv.
Japp, han kom upp, givevis råkade jag trampa på den enda fläcken som inte hunnit torka senare under kvällen...
Lcroft, ja det har du ju helt rätt i!
Hur kommer det sig att det är så dyrt i Finland föresten? Misstänker att mitt gamla skåp som jag sålde flyttat från sverige
vsm, haha, ja man kan måla vartannat steg, jag påtalade det men nej, här skulle hela trappen målas i ett nafs. Nåja, han målade in sig ner till köket så så länge man har mat och kan höra arbetsledarens ljuva stämma uppifrån så är det ju lugnt!
mimma, ja det är väldigt bra med besök. Stressigt men som du säger, det sätter lite etxra fart på en...
Sitter här och ska beställa kalender, jisses så många beslut man ska fatta :D
Jag har drabbats av förlamning, får inget gjort, drog fram renfällar, stjärnor, dammsugare, kuddar och har drabbats av total panik!!! Prestationsångets utav bara den!!! Var börjar jag?
almlin, kranen är från tapwell. Usch och fy, hoppas ni mår bra nu!
karlander, fixar snart!
mimma, ljuvlig strumpa!
lcroft, mörkbrun skulla passa fint till er vägg! Och du, den väggen tycker jag inte ska få vit färg på sig!
lisa, randigt är klassiskt och vackert, den var jättefin!
Jag är ledsen för mitt tjat...fick mail från reportern, de vill att vi ska ha färgglada (röda) kläder på oss. Jag vägrar! Har inhandlat en vit blus och barnen ska ha vita stickade koftor på sig...
Hur 17 gör man?