Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Skrattande
    Himmelbit skrev 2008-02-04 21:57:03 följande:
    Lina - Glömde ju kommentera din kommentar. Du är ju bara för rolig!! Tror att du och jag har samma religion
  • LinaoMatilda

God morgon!

Barnen är hemma eftersom Matilda har vattkoppor. Hon är inte trött alls och det är full fart Det är nu man normalt skulle gå ut med dem men kan inte gå ut med henne när hon har feber.

Mimma: Så tråkigt, men håller med de andra att ni gjorde rätt beslut. Man måste känna "nu är jag hemma" när man kliver in i huset.

Lynn: Hoppas du får HP. Tråkigt när de är så i sista minuten och meddela det. Minns att jag fick beslutet en dag efter att min HP hade börjat..

• LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-02-05 08:32:53 följande:
    Ja, jag vet att valet är rätt, det blir för mycket pengar och jobb! Vi funderar på att bygga istället *snabba svängningar* Det här skulle jag gilla: www.brahus.se/sundborn.asp men det blir nog för dyrt och dessutom får man inte bygga tvåplans där vi vill bo så det lutar åt detta: www.brahus.se/lind.asp tänk er falurött och vita knutar istället. Ett lagom hus!
    Fina hus. En fördel med att bygga nytt är ju att man får det precis som man själv vill ha det.
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-02-05 08:34:39 följande:
    syltan, liten stackare. Hoppas hostan ger med sig nu!Jag tänkte faktiskt ta en liten tur till Nacka (Zandvoort, Vita hem, Elviras värld och Nacka byggnadsvård efter Vita hemsträffen i sthlm, den som vill får gärna följa med) Lillafruluva, det finns säkert plats i vår bil.
    Nacka byggnadsvård skulle jag gärna åka till!
  • LinaoMatilda
    lillafruluva skrev 2008-02-05 08:48:27 följande:
    Jag skulle vilja gå en kurs i luffar/trådslöjd, vore kul. Men antagligen skulle jag göra så mycket saker att jag inte veta var jag skulle göra av dem I helgen ska jag ut till torpet iallafall! Flytta lite möbler och skriva en inköpslista och mäta! Ska elda lite och ta en fika också, myyyysigt!!
    Åå så mysigt det låter!
  • LinaoMatilda

Lynn: Ett matbord skulle jag nog måla med oljebaserad färg, den färgen blir mycket hårdare och slitstarkare och då behöver du ingen lack.

Vad gäller hallen så fick du bra tips av Julia

Svar på tråden Vita hem del 6