Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-11-17 11:33:36 följande:
    nublu - såg lite i ditt galleri, men i din blogg hittar jag ingen bild?LCroft - ja vi har funderar på den färgen också, syns smutsen bra? Eller handduksludd som blir bara man rör en handduk? Är det du som har likadant kakel i tvättsugan också?
    Nu har vi mörkgrå/svart vitrutigt klinkergolv och på de vita syns smutsen och på de mörka mina långa hårstrån så det går på ett ut.Fundersam

Här är en bild
    Duschvägg
    ser att jag borde ta ny bild vi har inte kvar det hemska duschdraperiet.
  • malins79

Himmelbit, vilka söta små tomteflickor!

• malins79
    LCroft skrev 2007-11-17 13:44:03 följande:
    Peak: Njae, vet faktiskt inte riktigt hur fort smuts syns, dammsuger varje dag hela nedrevåningen och då samtidigt också badrummet
    Oj, vad du var duktig!
  • malins79
    mimmi006 skrev 2007-11-17 13:48:39 följande:
    haha... nu kommer glassbilen också! Var tog vinterstämningen vägen?
    glassbilen tutade som en galning i onsdagskväll, vid halvniotiden, kul om barnen vaknar då.
  • malins79
    mimmamum skrev 2007-11-17 14:02:53 följande:
    Kolla sidan 129 i bo bedre, de har julpyntat Junosängen, de sitter två fulsöta dockar på den också!
    Jag såg den och tänkte på er som har den sängen eller Kilisängen (eller vad nu heter)
  • malins79
    Kajsa M skrev 2007-11-17 15:10:13 följande:
    Hej tjejer!Idag firar vi bröllopsdaghär hemma och jag har fått lite mysiga presenter!En underbar mjuk och gosig morgonrock, vit såklart!Och en ljusstake/krona i vitt från serholt som jag har klätt med eucalyptuskvistar och vita pärlor. Ikväll ska vi ut och äta trerätters på Stadshotellet med vin. Mamma och pappa ska vara barnvakter. Så mysigt!
    ha så trevligt!
  • malins79

-god morgon!

här vaknade Jacob kl 04.30 igen! snart ska han sova igen.

• malins79

Jo jag är vaken.
    Jag sitter och kollar på Cheapys hemsida vad kvartstav kostar, vi har inte köpt nya sen vi tapetserade om för två månader sen.

• malins79
    Juliah, vad kul med hemma hos repotage!
Svar på tråden Vita hem del 6