Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 21:48:28 följande:
    Och jag som hatar att damma! Fast jag får väl offra mig, vi ska köra på stora Sverige reklamen så han kan övertygas om att ta med sig syrran och flytta hem om ett par år.Är det maken som städar hemma hos er?
    Ja, klart de måste flytta hem *stor patriot*!!

Nja, sambon RENGÖR och jag plockar. Han rensar avlopp m.m. som veckostädning och kör det tunga artilleriet när det gäller rengöring. Men det är jag som är "plocka-undan-pedant", så vi kompletterar varann bra!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-23 20:49:24 följande:
    Var ligger den? *svärmor på tråden* 
    Solåscenter. Vid Biltema och Mio.
  • Himmelbit

Sorry - trodde du menade var 1Klass låg...

Bensinmacken - menar hon inte själva "prylen"??

• Himmelbit
    Adamama skrev 2007-11-23 20:55:48 följande:
    I min maskin ska undertråden gå medurs. Är så dum att jag inte vet om det är samma eller motsatsen till medsols...
    Det är helt rätt - samma sak!
  • Himmelbit
    Kickan07 skrev 2007-11-23 20:57:07 följande:
    Förlåt MImmi- Fick för mig att det var barnkläder du var ute efter, men det var nog leksaker. Glöm Bom Bom. Förlåt.. Vet inte hur man gör skämsgubben (vill nån tala om?) så jag skriver det i stället. SKÄMS!
    Mimmi är nog INTE oäven till barnkläder...

Har du plus? I så fall finns "skämsgubben" uppe i listen med gubbar (klicka på den glada gubben uppe i menyraden där bland annat fetstil finns.

Vet ej hur man gör den utan plus.
    Men här är några andra.

= : - )

= ; - )

= : - D

= : - (

= : - o

= : - p

= 8 - )

= : - [

= : - ?
  • Himmelbit
    Adamama skrev 2007-11-23 20:59:11 följande:
    Himmelbit - visst skrev du att du fanns på Facebook? Det kanske det är fler som gör?
    Yes, men jag är inte särskilt aktiv där - har ju fullt upp här
    Går bara in när jag fått meddelande eller ny vän (ignorerar kittlingar, spel osv...)

Jag vet inte hur man söker, är det på namn??
  • Himmelbit

Nu har jag fotat mitt nymålade vitrinskåp - är det någon som vill se?

• Himmelbit

Det är ju inte världens bästa ljus att fota i, så det ser lite gult ut.. Men jag försäkrar er om att det är alldeles råvitt

Uppe på skåpet bor en alldeles underbar Änglapålle, made by Mimmamum!!

• Himmelbit
    Adamama skrev 2007-11-23 21:19:35 följande:
    Samma här. Fattar verkligen inte hur man kan kittla någon eller leka vampyr på nätet, när hela världen är full av möbler och andra små tingestar som bara skriker: BEFRIA MIG, JAG VILL BLI VACKERT VIIIIIT! ...men det kanske är bara vissa som har tillräckligt känsliga öron för att höra dessa nödrop. På tal om det så borde jag nog gå och måla mina nya hjärtanljusstakar. De är glatt röda nu, usch och fy.
    Precis!! Här får man ju en massa bra inspiration - utan att bli uppäten

Du får visa dina ljusstakar sen!
  • Himmelbit

Kom på att jag inte har visat er tavlan som bor granne med skåpet:

Svar på tråden Vita hem del 6