Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Oj, vad tiden går fort när man har kul!!
    Lyssnar på grannarna, det låter som de är rätt osams, finns ju roligare sätt att spendera kvällen!

• lillafruluva
    lillvilda skrev 2007-12-01 00:13:27 följande:
    aj då stackars grannar :-/ det är lite jobbigt med lägenhet tycker jag att man får höra grannarnas privatliv, jag vill inte vet när de grälar, blir sams eller duschar! vår lägenhet är som tur var rätt tyst har bott i värre hus...huu
    Precis! En gång vaknade jag av att de grälade!!
    Så dunsar det och låter och jag får upp massa hemska bilder i huvudet och undrar om jag måste ringa polisen! Nä, när vi hittar hus då är det bara att vinka hej då till lägenheten och grannarna på en gång!!
  • lillafruluva

God morgon!
    Var uppe till kl 2 och målade på bokhyllan! Blev så glad imorse när jag tittade på den och kunde nästan se det slutgiltiga resultatet framför mig

• lillafruluva

Kajsa M skrev 2007-12-01 09:33:39 följande:

Va kul med förvandligen! Har själv köpt en burk färg som jag ska måla nya köksskåpet med, men det blir aldrig av. Jag som brukar ha ett rasande tempo...Julstämning man får då! Regn och blåst!
    Sätt på julmusik och tänd ljus!! Garanterad julstämning!! Jag tycker ni har jättevackert hemma och litar på att du får det hur fint som helst!!
  • lillafruluva
    Karamellfabriken skrev 2007-12-01 11:27:55 följande:
    Tänkte göra en canvastavla av en bröllopsbild när vi renoverar vardagsrummet.Vilken är bäst?
    Oj, tycker båda är jättefina, det beror väl lite på hur det blir i resten av rummet!
Svar på tråden Vita hem del 6