MiaMariah skrev 2007-12-10 16:56:25 följande:
Oj, inte meningen att skrämma bort er!
Mig skrämmer du inte

LinaoMatilda skrev 2007-12-10 17:06:05 följande:
Hej på er!Har variot borta hela helgen, jösses vad mycket att läsa ikapp Det jag minns:Fluffis: Skönt att ni hittade katten!MiaMariah: Klart du ska ha en gris! Och stolen var superfin där med lådan!Juliah: Grattis till reportaget, tänjk att ert hem är med i Aftobladet!! försökte få tag i tidningen jag också, men där jag hittade den som fanns inte bilgan med tyvärr. Någon som vill ta bilder så jag också får se reportaget?Bea: Grattis till shoppingen! Kan jag få titta in till dig också?Himmelbit och VSM: Vilka söta killar!MiaMariah: Hoppas medicinen inte är för jobbig nu i början. Och att den har bra effekt sen *kram*
Hihi, tack! Vill du se rymlingen så kika in i galleriet

woow skrev 2007-12-10 17:11:36 följande:
Var kan jag köpa ett vitt soffbord? Gärna i "lantlig" stil ?
Vi har köpt från Ikea. Är det månne leksvik? Det borde synas på bild i galleriet. Tror jag. Annars får du kika på ikea

LCroft skrev 2007-12-10 17:25:58 följande:
God kväll! Mia du skrämmer inte mig heller Usch nu håller jag på att bli förkyld och ordentligt, känner mig lite som han i reklamen som sitter med en handduk över huvudet och flämtar fram nåt om kvinnor som föder barn vet inte hur det känns när en man är riktigt förkyld Tycker faktiskt riktigt synd om Ida för mår/mådde hon så här är det inte kul om man dessutom inte kan säga att man har ont i hela kroppen.
Stackare!!! Krya på er

Karamellfabriken skrev 2007-12-10 17:46:37 följande:
Hej alla vänner!Idag är jag glad för jag har varit och köpt golv till vardagsrummet. Så nu blir det samma golv i kök, vardagsrum och hall som ligger i fil.Tycker egentligen inte så mycket om att köra med släp själv men det gick bra. Sonen skötte sig exemplariskt och jag slapp backa !Dessutom lyckades jag pruta så jag känner mig riktigt nöjd och glad !Nu ska jag försöka läsa ifatt lite..........
Grattis!!!!
Själv är jag också nöjd. Har beställt lite nytt matrial till jobbet. Första året jag jobbade gjorde jag massvis med eget material då det inte fanns att ta till. Plus att jag som ny i kommunen inte vågade beställa då ekonomin inte är (och var) den bästa. Men nu vågar jag lite mer och om jag ska kunna göra ett riktigt bra jobb så måste jag få beställa lite nytt material. Tjoho! Väntar som ett lutet barn väntar på julen tills jag får det
Och som om jag skulle ha lite att göra så ställde jag till med pepparkaksbak. Sonen har fortfarande hög feber, så jag är hemma imorgon också. Ska passa på att baka då han sover. Och vill ni veta en hemlis? Det är mitt livs
första egna pepparkaksbak