Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-11-18 18:10:10 följande:
    Har sytt ett överdrag till lampskärmen a la HD.Är det föööör romantiskt och pluttinuttigt? Snälla, var HELT ärliga nu! Blir inte ledsen!
    Det blev fint men jag skulle nog inte ha murgrönan i fönstret, blir lite för mycket (alltså då den är på båge) Skulle hellre ha en lägre växt till, kanske Hjärtan på tråd?
  • malins79
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-18 18:34:47 följande:
    Eller hur!! Tydligen ska chefen ha sagt till henne att inte ringa och väcka folk! ( Vi har tre personer som kommer försent rätt ofta) Visst jag kan fatta att hon stör sig på det, men det känns jäkligt oträttvist att hon dra mig med samma kam.
    Det kan ju vara så att dom vill bli av med de som kommer för sent, alltså att dom fått varningar från arbetsgivaren och facket är inkopplat. Men om du aldrig kommer för sent så kunde hon väl ringt, kan man ju tycka.
    Jag har för mig att du jjobbar inom vården, inte så snällt mot dem ni ska ta hand om och inte all personal dyker upp.
  • malins79

VSM, blev ju fin.
    Kan se för mitt inre att du lägger en kudde i rött och vitt där till jul.

• malins79
    Kajsa M skrev 2007-11-18 18:40:35 följande:
    VSMDet blev ju superbra!Har även fått upp takkronan från Serholt. Kolla i bloggen!

Fin ljuskrona, har du nya pallar också?

• malins79

Kan man köpa leksaker på nätet?
    Emmasa bor väl i närheten av Juliah så hon kanske också varit utan telefon/internet?

• malins79
    MildaMaränger skrev 2007-11-18 18:49:03 följande:
    nej jag läste i hennes blogg att hon är på sjukhuset... hon ahr börjat öppna sig och hon är ju bara i vecka 27!
    Ojoj, det var ju inget bra. Hoppas lilltjejen(för det var väl en tjej) stannar i magen iallafall till v32.
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2007-11-18 18:52:54 följande:
    usch det låter läskigt... vet att hennes pojke kom tidigt.. men jag vet inte hur tidigt det var
    Jag har för mig 6 eller 8 veckor för tidigt.
  • malins79

Mori, dom var fina. Alla är så duktiga här på att pyssla.

• malins79
    mimmi006 skrev 2007-11-18 19:46:53 följande:
    Testade lite jul idag, kuddar som jag fyndade förra året på rean, julgransmattan från Rusta och pynt i olivträdet från Sylt!
    gah, så kan du ju inte ha det!
    Det passar bättre hos mig

Du måste ha en väldigt bra kamera, för dina bilder blir alltid så fina.
  • malins79
    JohannaJ skrev 2007-11-18 20:07:24 följande:
    hej hå vita hem tråden!Nu vill jag vara med igen om jag får? Har tvingat maken att måla vitt i hela hemmet och gjort om lite med nya möbler här och var.Nu till en julefråga. Vet ni vart man kan köpa fina helvita julgranskulor? Vill inte ha sådär silverblanka utan mer matta.
    Hej, nu blev jag nyfiken på om du hade bilder från ditt hem men jag kom inte in på din sida. Om jag lägger till dig lägger du till mig då?
Svar på tråden Vita hem del 6