Inlägg från: pressan |Visa alla inlägg
  • pressan

Vita hem del 6

Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-11-13 14:20:49 följande:
    FInns "fuskpäls" i vanliga tyg affärer, eller är det riktigt fårskinn ni har på stolarna?Har ett krulligt grått fårskinn, men de vill jag inte klippa sönder....tänkte göra dynor till tjejjernas matbordspallar...Jag har gnetat hela dagen med både databord och en ful skänk i furu....nu ska eländena uuuut!!men de är ju fulla med skrot...som måste gås igenom tyvärr!Är expert på att slänga viktiga papper
    Finns fuskpäls att köpa.. klipp nu inte sönder ditt skinn lilla vän... Ska bli kul att se bilder efter din förvandling.. men du kunde nog visa nån redan nu
  • pressan
    juliah skrev 2007-11-13 21:17:20 följande:
    Nu vänder maken, han har suttit på samma ställe sedan halv fyra...får sova borta inatt.Helt galet att det ska bli på det här sättet!
    Men stackare, kan verkligen inte fatta att det kan bli såå, ni e ju inte nått fattigt land precis. Men efter att åkt upp till svenska lappland kan man bara konstatera att inte satsas det på vägar i Sverige precis..

Hoppas han får i sig lite mat nu och kan komma hem i morn helskinnad.
  • pressan

Juliah: Jo visst e vi bra på mycke Men inte på allt.. vi har ju inget Coop Verkar som om Lcroft har fått dig att bli korvtokig... och du.. kanske det snart e dax att skicka lite fazers till dig me..

Tänkt faktiskt prova virka men jag måste ju hämta material först och i morn fyller sonen 8 och gubben min fyller på torsdag så nu kalasar vi.. men jag får väl ha dig som guru sen när jag väl sätter igång?

• pressan

Sampi: Tror oxå du fixar övertalningen.. Vitt e vitt och vitt e snyggt så e det bara... Fast jag vill oxå ha en vit soffa.

ALLA BLOGGARE en fråga.

Har försökt börja blogga men alla bilder jag vill lägga upp blir SUPER stora.. Varför då?

• pressan

Ja Just i rubriken.. Dom snackar om nått url fel... måste kolla upp det.. Tack för hjälpen

• pressan
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-13 22:41:52 följande:
    Shit, vad jag har shoppat. *galet trött* Köpte en Kalle Anka gran till barnen (supertät plastgran), glögg set, julpynt i mängder och massa massa massa annat. Nu blir det sängen, börjar jobba 6.30 imorgon.
    Men va du retas.. vi vill ju se bilder juh.. I morn visst ?
  • pressan
    jezzzica skrev 2007-11-13 22:39:15 följande:
    oj vad roligt då måste jag ju visa mitt dröm hus som ligger aldeles vid havet www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/4084
    Åhh vilket hus.. nu e jag inte vit längre utan Grön av avund.. Inte braPenga mun
  • pressan

Go moron på er.

Först ETT Jätte Grattis Till GEMELLI och lille Vide som var helt underbar

Sen då?

Lcroft: svårt det där med skola.. var skulle den andra skolan vara, den nära är väl lagmans?

Knyttis: Vill oxå ha svar.. e ur kass på att få min oöppnade blogg att se ok ut.

• pressan

Kikar in en stund före det bär av på step o pump.

Lisa: ett sånt härlit fat

MM: Tänker oxå på dig..

Och var det nått annat så har jag glömt det. Har firat med barnkalas i dag 9 killar i 7-8 års ålder.. det ni tar kol på en mamma som mig.. Men nu vilar jag lite vid datorn..

Kram på er.

• pressan

Kikar in...

kajsa: Inte kul, men du borde minst få en ny kudde.. vem sitter i soffan med färg i håret egentligen.? (förlåt, vet att det va din mamma men ändå)

Juliah: välkommen tillbaka.. vi har saknat dig och dina inlägg och ett jätte grattis till reportaget... (jag har virkat en boll *stolt*)

Alabaster: Välkommen tillbaka du oxå.. undrar lite vem du e.

GEMELLI: Inte är det rättvist inte.. först alla förvärkar sen förlossningen sen eftervärkar och så brösten.. Lider med dig.. Har ni ingen salva som man kan använda, en sån använde jag den var super och man behöver inte tvätta bort före barnet ska äta.. Lanolin hette den... Om ni inte har den i Sverige hojta så skickar jag den till dig.. Lycka till

• pressan

Knyttis: Fy för magsjuka... Krya på er snabbt.. Kul att fler har erfarenhet av lanolin.. den är verkligen super så Gem... Prova..

• pressan

Gokväll i tråden..

Kan inte kommentera måste läsa i kapp först.. Men ni skriver ju såå enormt att lär ta hela kvällen, har ju börjat virka så har inta haft tid med nån dator idag..

Men i alla fall så måste jag bekänna att jag börjat blogga och då undrar jag om alla ni vita hemmare med blogg.. E de ok att jag länkar er?

• pressan

Skummat ikapp..

Först en kram till alla som har det tufft.

Sen Grattis yill VSM och snowgirl..

Härliga bilder ni visar.. superfint skåp och fina pynt och planteringar..

Juliah: Det kommer gå klockrent på fotoreportaget... Ett sånt hem som ditt kan inte annat än bli superfint på bild..

Och glöm inte påminna om att vi finnar måste köpa aftonbladet då..

Ja och nu skäms jag men här är adressen till min blogg: ockravillan.blogspot.com Ja e verkligen e nybörjare så ha överseende

• pressan

En kram till dig Michaela, Vi e många här som tänker på dig..

och en Go natt till er andra..

• pressan

Go moron.

Massor med skåp ni vissat, underbart.

Lcroft.. du ser .. väggen förblir nog brun eller? Vad är det för soffa ni kollat in?

Juliah. Stå på dig, hos er är julen vit. och reportaget var ju om hur ni firar jul inte hur aftonbladet vill att ni firar..

mimmamum.. du är en favvis med din pållar, de är ju såå fina, grattis

• pressan

Hejsan tjejer.

Det är längesen jag skrev och har inte en chans att läsa i kapp.

Bea: WOW , grattis till den blygsamma lilla shoppingen.

Sen Till Juliahs reportage, kommer just från stan och där får dom ingen tidning förren i morgon och killen i kiosken prata om nån onsdagsbilaga och sa att det inte finns nån söndagsbilaga... Men då sa jag att jag har en vän som har sitt hem i den nu i dag så få se om de går att få tag på nån bilaga i detta ruttna land.

Så lova att visa reportaget om vi inte får tag i det här.

• pressan

Gomoron på er..

Har inte läst ikapp eller nått men ser i alla fal EN UNDERBAR KILLE

Grattis Johanna har är ju ur söt..

LCroft... Svårt super svårt men grattis till er julklapp.. Kanske du får gå till Misto och kolla.. där har dom ju design. eller kanske ett fårskinn eller renskinn de är ju dyra men inte såå dyra (jag betala ju under femtio för mitt).. Svårt ska klura lite till

Svar på tråden Vita hem del 6