Vita hem del 6
Karamellfabriken-Skulle också väldigt gärna få se..
Karamellfabriken-Skulle också väldigt gärna få se..
Stort Grattis till Gemelli och underbara Vide! Skönt att allt gick bra!
Knyttis- Lycka till på läkarbsöket!
Ja, det var allt jag kom i håg efter att läst i kapp måånga sidor
Kajsa- Lider med dig! Såå tråkigt när sånt händer..
Juliah- Men vad roligt!! Du måste berätta vad tidningen heter så jag kan köpa den
JohannaJ-Nu blir jag ju såå nyfiken på hur du har det hemma. Kan inte jag också få kika, snälla? Har ju tyvärr inga bilder själv att komma med (än) så jag förstår givetvis om du inte vill..
Sedan vill jag skicka en riktig BAMSEKRAM till alla er som har det jobbigt på olika sätt!!!!
Snääälla Juliah håll oss inte på sträckbänken längre, vi är ju så nyfikna!!!!!!!!!
Mimmi- Bom Bom på Ö. Storgatan har mycket fina kläder tycker jag. Säljer bla en del danska märken.
Krakel Spektakel på Torpa är också en liten mysig affär med både fin inredning till barn och kläder.
Det är de affärerna jag kommer på som har lite roligare kläder och som man inte hittar överallt.
Förlåt MImmi- Fick för mig att det var barnkläder du var ute efter, men det var nog leksaker. Glöm Bom Bom. Förlåt.. Vet inte hur man gör skämsgubben (vill nån tala om?) så jag skriver det i stället. SKÄMS!
Tack Himmelbit! Jag har inte plus, så jag får väl nöja med mig med de andra gubbarna då
Det var ju tur Mimmi. Trodde jag hade gjort bort mig
Himmelbit-Åh jag vill jättegärna se!