Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Emmasa: Det låter ju verkligen jättemysigt!! Du tog en massa kort va enbart för att visa dina "vita-vänner"?! Godnatt på er! Sov gott!

• Himmelbit

Godkväll på er!

Är FL segt för er andra eller är det bara i min värld som det är tuggummi??

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-07 20:15:42 följande:
    är tranåslinan slak?
    Slak som bara den..... Och jag som inte ens tuggar tuggummi.. *hela munnen full av Kinapuffar*

MM: Vad är det som händer med dig??!! Anmäler - för vad?! *Kan inte läsa tillbaka pga att det tar sju svåra år att bläddra från sida till sida...*
  • Himmelbit
    lasseliten skrev 2007-11-07 20:28:13 följande:
    Paniiik...hittade inte virknålen... letat och letat...hittade den till slut bakom soffan... Trodde aldrig att jag skulle leta såå efter en virknål
    Mååånga ATP-poäng till dig
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-11-07 21:04:57 följande:
    Puh det tog en stund att läsa ifatt, och då skrev jag här senast kl 17!!!Förstår ingenting vad det är du menar MM? Har du blivit anmäld angående SWAPen? Vad var det för diskussioner om den? Måste missat den igår. Men vad jag minns så får vi inte diskutera swap i tråden, utan måste ha det i bloggen. Men varför blev bara du anmäld då?*Många frågor från en torrboll*Har varit på lokala styrelsen för dotterns dagis. Så nu ska jag försöka hina läsa min danska inredningstidning som jag fortfarande inte ens öppnat. Blev så tagen av lantliv igår så jag har inte hunnit med mer.Köpte ett sybord idag. Ska byta ut underredet till något enklare och mer "jag".Vad tror ni? Kryssben eller vanliga ben? 
    Vad fint!! Vanliga ben röstar jag för.
  • Himmelbit
    Hjorthan skrev 2007-11-07 21:21:26 följande:
    Än så länge heter han nog mest bara Plutten, kisemis och andra gulliga smeknamn. Skulle kanske be om lite förslag från tråden på gulliga kattnamn på den lille skönheten! Så, ös på med förslag vad lillpysen ska heta!
    Vitnos?

Godnatt för ikväll! Orkar inte med min sega kola-uppkoppling mera...
  • Himmelbit
    korall skrev 2007-11-08 21:36:40 följande:
    kikar in lite snabbt men orkar inte läsa ikappmhow- oj vad mkt fint du gjort och vad snygg segelbåten blev med nytt tyg!en liten fråga också- vem är det som har en superdupersymaskin hemma som var med i förra swapen?
    Det är jag som har en superdupersymaskin - minns du inte det
  • Himmelbit
    Himmelbit skrev 2007-11-08 22:27:16 följande:
    Det är jag som har en superdupersymaskin - minns du inte det
    Såg nu att ni redan hade "löst" det

Jag har varit och målat tomtar ikväll och orkar inte läsa ikapp - segt som segaste kola hos mig ikväll också (något fel på uppkopplingen förmodligen..).

Ha en toppenkväll! (Julia - natt, för din del )
  • Himmelbit
    Karamellfabriken skrev 2007-11-09 16:37:11 följande:
    Hej alla!Vill bara tala om att det verkar funka utmärkt att beställa "VIT JUL" från Danmark.Jag beställde igår och fick nu besked om att paketet är skickat!Jättesnabbt verkligen.285 sek inklusive frakt till Sverige.Lägger ut länken om någon mer vill beställa.Observera att den danska upplagan har en annan omslagsbild.www.elounge.com/Pages/ProductDetails.aspx...
    TACK för tipset!! Har precis slängt iväg en beställning! *nöjd*
    Anton2005 skrev 2007-11-09 15:54:15 följande:
    Nytt i bloggen, men det här visste ni nog redan....
    Hann gå in och lägga bud på Vit Jul på Tradera innan jag såg ovanstående. Antingen blir jag lycklig ägare till två exemplar - en svensk och en dansk. Eller så har jag trissat upp priset lite.. . Helt ok med båda alternativen för min del
  • Himmelbit

Jag sitter här och bara myyyyyser....

Har fullständigt fallit för låten "Apologize" med Timbaland - är den inte underbar?!
    Jag har den på repeat i iTunes

Svar på tråden Vita hem del 6