Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

Mori skrev 2007-11-09 12:47:17 följande:
    Beklagar så din förlust! Skickar en massa kramar till dig Michaela!!Äntligen har jag målat klart trollet till Moa
    Vilket fint troll -det ser ut som han har en hemlighet
  • Camilla R

Fotograf Karlander skrev 2007-11-10 11:40:19 följande:

Inte så Fint...men Bilder i alla fall *L*          
    Visst var det väl fint!
    Vi har förresten likadan kökslampa som du/ni
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-11-10 14:57:36 följande:
    Här bara inne en snabbis och kollar lite. Vide har fortfarande inte komit men det har hänt en del på vägen.Har skrivit i min blogg här på FL om resan denna vecka för er som är nyfikna... www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b82813.htmlKram kramgemelli
    Åh, vilken härlig läsning -känner att jag själv förflyttas tillbaka i tiden ett par år. Och på något sätt så är det ju så man vill ju att det skall starta av sig själv, bebisens om talar om att Hallå, det är trångt här, här kan jag ju inte stnna, jag skall ut och lära känna er.. Åh, vad mysigt (om än dock smärtsamt.) kram och lycka till!
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-11-10 21:09:55 följande:

Nu har ni smittat mig också med allt bebis-prat! Har idag bestämt namn på min tredje!
    Säg inte bara A utan att säga B
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-11-13 11:13:15 följande:
    Hej Flickor,Tänkte bara informera er alla om att jag kommer bli igångsatt IDAG Var inne på kontroll idag och vi/dom bestämmde att dom sätter igång mig redan idag. Så nu är vi bara hemma och packar lite och äter upp oss inför förlossningen... Förhoppningsvis så skriver jag här för sista gången med Vide i magen.Kram kram alla,från gemellips. skriv inte förmycket nu så jag har en changs att läsa ikapp
    Åhhh, vad spännande. Snart har du lille Vide i famnen och ligger och snusar bebis.. Du får lova att skriva och skicka bilder till oss så snart du orkar. Lycka till!
  • Camilla R
    lillafruluva skrev 2007-11-13 13:21:50 följande:
    Är det någon ställning man kan köpa eller fick du den med stjärnan??? Jo, klart man är noga med brandrisken, hua!
    Vet att Cervera tidigare år har sålt enbart ställningen, så kolla med dem om du ju redan har lampfot och stjärna menar jag.
  • Camilla R
    lillafruluva skrev 2007-11-13 13:49:50 följande:
    Japp, ska kolla upp ställningen... Det är inget man kan tillverka själv tror ni??
    JO, kanske -det är ju liksom som en "stålställning" som skall förhindra/skydda lampan att komma i kontakt med själva stjärnan
  • Camilla R
    MildaMaränger skrev 2007-11-14 15:13:02 följande:
    idag firar jag och min blogg astrid!mildamaranger.blogspot.com/
    ÅH, Astrid har verkligen en speciell plats i mitt (säkert allas) hjärta, med alla hennes härliga historier man vuxit upp med.

Blev bjuden på en liten "fest" i förra veckan på Junibacken och åkte då tåget och lyssnade till när Astrid berättade om de olika miljöerna som visades, det var härligt och jag blev nästan barn igen..
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-11-14 16:00:25 följande:
    Bild på Vide
    Åhh, GRATTIS, vilken underbart söt och go liten/stor kille!
Svar på tråden Vita hem del 6