• juliah

Vita hem del 6

Välkommen alla nya! Säger som mimmi, inspiration i massor.

Jag har provat på försäljning via blocket idag, imorgon kommer köparen och tar med sig skåpet. (Om allt går som det ska vill säga) Det gick snabbt!Glad

malins, Lantliv var super, så vackra rödvita bilder.

• juliah

mimmi, nu blir jag gröööön....det trumsetet vill jag ha så mycket! Men jag är för snål...
    Var det värt pengarna, fungerar den som en trumma? Den är urfin och passar hemma hos er suveränt bra!

• juliah
    LinaoMatilda skrev 2007-11-07 18:41:35 följande:
    juliah: jag kanske missförstod dig då
    nej du förstod rätt...
  • juliah

Tack vsm!

malins, nej, jag ska få 3500. Ska betala av en skuld till mamma och sedan har jag 2500 kr att spenderaGlad

lina, jag tror att karamell har sytt en.

mimma....å så du frestar mig nu men har ju lite andra mailegsaker jag vill ha...

• juliah

Anton, en sak i taget. Svårt men det är så jag tror att man till slut lyckas.

• juliah

Sitter och låtsashandlar nu, trumset och zinkkrona...vill ha!
    Man borde väl kunna klä kronan i granris eller hur?

• juliah

Ett litet dilemma, jag har ju nu lovat bort skåpet till en köpare. Jag tror att jag fått ett högre bud....
    Jag får panik över det här nu.

• juliah

700 kr, mycket med andra ord...
    Ååå vad dåligt jag skött det här.

• juliah
    LinaoMatilda skrev 2007-11-07 19:15:06 följande:
    Bäst att vara ärlig då. Säg att du ber så mycket om ursäkt men du har fått ett bud på så och så många kr. Han kan få köpa det för den summan men annars säljer du till den andra. Så berättar du att du varit förkyld och har två små barn som behöver ny leksakstrumma
    Hihi, har redan planerat in en liten snyftare. Jag lär få dålig karma. (Mer än jag redan har då Skrattande)
Svar på tråden Vita hem del 6