Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-11-25 08:01:01 följande:
        Idag ska räcket spacklas, slipas och målas. Listerna står på tur efter det!Är så glad, trappen har verkligen varit ett skelett i garderoben i vårt hem Tänk er några smålyktor på trappstegen, kanske en krans som hänger på "stolpen" till jul...
    Åh vilken förvandling!
    Karamellfabriken skrev 2007-11-24 22:20:08 följande:
    Kan man visa en julstrumpa som inte är hemmagjord här?
    Nej! Man får bara visa hemmagjorda saker här!

*fniss*

Jättefin!

mimmamum
    Åh vad fin lyktan är! Stod och kollade på dom igår!
  • Kajsa M
    Himmelbit
    Vill se!

Har rymt hemifrån med lillan idag. Stora tjejen har fått VKS antar vi. Så nu bor vi hos mormor idag. Tur det finns dator här också så man har ngt att göra!
  • Kajsa M
    Sylt skrev 2007-11-25 11:04:12 följande:
    ... kräkset har också drabbat vårt hem.... Än så länge bara ett barn.... Håller tummarna att vi andra slipper....
    Usch! Stackars er också!
    Vi får hålla tummarna tillsammans!
    nublu skrev 2007-11-25 11:05:00 följande:
    Kajsa: VKS? Vansinniga KoSjukan? Karamell: En stad utan affärer, vet hur det känns!
    VinterKräkSjuka.
    Himmelbit skrev 2007-11-25 11:10:20 följande:
    Jag visar lite senare - nu kommer snart svältdöden och tar min lille son... Ha en toppendag!
    Oj det kan vi ju inte tillåta! Inte i vårt I-land! Eller shoppade du upp matkassan igår?
  • Kajsa M
    Peak
    Testa att överklaga! De kan ju ha gjort fel. Är det inte 6 månader man ska ha jobbat? Föräldraledighet är ju överhoppningsbar.

Usch va tiden går långsamt.  Man går bara här och känner efter om man ska bli sjuk också. Dottern har kräkts igen så visst är det magsjuka, men jag hoppas att det är ngn vanlig barnbacill eftersom det gick så långt mellan attackerna.  Det finns verkligen inget värre än detta! Maken säger att han börjar känna sig dålig också!Skrikandes Usch usch!
  • Kajsa M

Fluffiga moln

Skönt att du är tillbaka! Vi pratade just om dig häromdagen och undrade lite vart du tagit vägen.
    Trist med vattenläckan, men skönt om ni inte behöver riva upp allt.
    Ska in och kika i ditt galleri nu!
    Kram!

• Kajsa M
    mimmi006 skrev 2007-11-25 18:00:42 följande:
    Kajsa- hur har det gått med ditt nya pyssel?
    Menar du vimplarna och kudden?
    Inget vidare. Är ju hemma hos mamma idag, så det står still. Har hjälpt henne med slutfinishen i vardagsrummet idag. Och nu har vi bakat julkakor. Både Tilde och Claes ligger sjuka därhemma. Håll tummarna att Mira och jag klarar oss!
Svar på tråden Vita hem del 6