Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-11-24 20:18:30 följande:
    Jättefint!!
    Var har du hittat hängaren med krokar?
  • Himmelbit
    Sunna skrev 2007-11-24 20:22:26 följande:
    MiaMariaH: Så fint!Himmelbit: Supervackert skåp. Var har du köpt lden söta ljusslingan med blommorna?
    TACK!
    Jag har köpt den här:
    http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a01175&page=3&countrs=24&size=12&method=varu&varu=lampor
    LinaoMatilda skrev 2007-11-24 20:23:52 följande:
    Ok, jo den är väldigt fin. Tycker det är svårt att hitta något bra för veden som också är praktiskt.MiaMariah: Fint!
    Ja, jag har haft grymma problem med att hitta något. Sökte först efter något praktiskt och fint men gav upp..
    Mori skrev 2007-11-24 20:25:18 följande:
    Julig kudde till Moas rum. Jag är verkligen helt sjuk dålig på att sy, det blir snett och vint... men vem bryr sig Det ska ju synas att det är hemgjort... eller?
    Kudden var jättefin!!
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2007-11-24 20:27:32 följande:
    VSM,Åååå vilket fint skåp du visar upp....Himmelbit, Skåpet blev ju kanon!
    TACK!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-24 21:04:46 följande:
    Himmelbit- just det, jättefina bilder! Jag gillade verkligen allt, men en extra eloge till att du fixade skåpet så fint, till och med i är det så fint och piffat!
    TACK! Skrattande
    mimmamum skrev 2007-11-24 21:06:48 följande:
    Himmelbit, så fint skåpet var! Det andra också! Söt pålle också! Jag har handlat vita julblommor idag, amaryllisar, hyacinter och julstjärnor, ska fixa lite naturmaterial imorgon och plantera - julen sprider sig i hemmet!Var även på Gruvgatan 13 där en ljuslykta från monika johansson inhandlades, sååå fin!
    TACK! Ja, visst är den fin den lille pållen - Änglapålle kallas den  Det är en jätteduktig tjej som gör dem. Om du vill kan jag "sammanföra" er så kanske du kan be riktigt snällt om att få köpa en pålle av henne.. . *ha ha ha* (Humorn är på topp..)
    Kajsa M skrev 2007-11-24 21:12:04 följande:
    Tack mimmi för en superdag! Och tack Himmelbit och Septemberpyret för sällskapet! Lite shopping blev det. Men det får jag visa en annan gång.Har suttit i soffan och sytt en julkudde jag också. Och så blev jag så inspirerad av mimmis fina vimplar så jag har börjat klippa tygbitar till Miras rum. Evighetsprojekt känns det som...
    Tack själv för idag!! Skönt att se att du är hemma!!
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-11-24 21:09:03 följande:
    Det är så mysigt när jag sitter här i soffan framför tvn, maken tittar och jag slötittar, laptopen i knäet, vit chokladtryffel med kanel och lingon i frysen på kylning och clementinen med kryddnejlika i bakom soffan doftar så gott... Å så massa levande ljus..
    Vad mysigt!!
  • Himmelbit

Dagens shopping:

Uppifrån (något suddig...)

Vi får se hur länge tandborstmuggen håller - tappade den i golvet och det blev en spricka i den...

• Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-11-24 21:29:31 följande:
    oj vad mycket fint! kupan har jag också och ställt änglapållen i den - blev så fint tycker jag.. men det såg ni ju i går..
    Ja, vi sa faktiskt det i affären - att den har Smajla (ok MiaMariah) och hade ställt Änglapållen i
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-11-24 21:29:31 följande:
    HimmelbitHar du redan haft sönder den? *haha* Nästa gång får du köpa en i plast!mimmiDu kan då vara stolt över HELA ditt hem! Om du visste vad mkt ögongodis jag sett idag. Helt proppmätt!
    Du var ju med när den for i golvet - vid paketinslagningen. Kan omöjligtvis varit mitt fel...
    mimmi006 skrev 2007-11-24 21:30:40 följande:
    Himmelbit- å nej! vad synd... ljusen blev fina iallafall, hur mycket kostade de nu igen?
    Ljusen var riiiiiiktigt billiga!!
    Septemberpyret skrev 2007-11-24 21:33:30 följande:
    Nej vad synd! Men jag kanske ska till Lkpg och shoppa i veckan igen om du vill att jag ska köpa en ny till dig...!
    Ska du till Änglaboden då, tror du? (det var där jag köpte den). I så fall får du hemskt gärna köpa en (men bara om du ändå är där).
    När ska du dit??
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-11-24 21:40:46 följande:
    HimmelbitNu är du uppe i priset för den på Nordik i alla fall! *fniss*
    Jaaa, så blev det visst... Men denna var finare!
    Septemberpyret skrev 2007-11-24 21:41:25 följande:
    Nu stänger jag för ikväll, sambon är måttligt road av att jag varit borta hela dagen och sen sätter mig här...! Men det är ju så lätt att fastna! Ha en toppenkväll!
    Sovgott!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-24 21:56:05 följande:
    Himmelbit- jag kan alltid köpa en ny annars, jag jobbar ju nästan där! Kan säkert skicka den till tranås via bud eller komma dit in person. Tranås drar , måste dit och julshoppa!
    Du är sååå välkommen! Måndag på Öppet hus kanske. Mitt sällskap kanske bangar ju..
    Tänk - då har ju t.o.m. vi fått lön
Svar på tråden Vita hem del 6