Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Ha ha, okej

Oj så dum jag känner mig GeneradGeneradGenerad

• Daggdroppen
    Lisa1981 skrev 2007-12-13 14:40:34 följande:
    Fluffiga moln. Jag stämplar på tyget, sedan syr jag på spetsen. Syr sedan ett passande kuddfodral och syr på sptstexten på det. Stoppar i kudden och färdigt Enkelt men det blir hyfsat om jag får säga det själv.Jag har inte ens funderat på att sälja men är det nåt speciellt du vill ha och inte kan greja det själv så får vi väl diskutera saken
     Vad stämplar du med då?
    Camilla R skrev 2007-12-13 14:40:56 följande:
    Det behöver du verkligen inte göra. Jag fick detta förklarat för mig när min son var 2 år och riktigt öronbarn -vi var såå nära att behöva operera in rör.
    Vet du hur många öroninflammationer man måste ha före man räknas som öronbarn och det blir prat om rör?
  • Daggdroppen
    MiaMariah skrev 2007-12-13 17:41:13 följande:
    Jag pustar för övrigt ut. Har misstänkt att jag har diabetes sedan en tid tillbaka men idag fick jag det bekräftat att jag inte har det - skönt. Har varit så innerligt törstig sedan en tid tillbaka nämligen..
     Jag är också det! Fattar inte varför?
  • Daggdroppen
    MiaMariah skrev 2007-12-13 17:41:13 följande:
    Jag pustar för övrigt ut. Har misstänkt att jag har diabetes sedan en tid tillbaka men idag fick jag det bekräftat att jag inte har det - skönt. Har varit så innerligt törstig sedan en tid tillbaka nämligen..
     Tur att du inte hade det förresten
  • Daggdroppen

Blä, ikväll är jag så trött så jag orkar ingenting alls.

Kan någon pigga upp med fina bilder?

• Daggdroppen
    Gullfina skrev 2007-12-13 17:44:20 följande:
    Ni kanske har småätit pepparkaksdeg?
    Ja det måste ara det. Och småätot allt annat också....
    MiaMariah skrev 2007-12-13 17:45:08 följande:
    Nej, i mitt fall har det väl förmodligen att göra med högre dos av min medicin.. Men om du också känner dig törstig så gå och kolla - går på fem minuter och du får resultatet med en gång. Ta det på allvar - är det diabetes så är det livsviktigt att kolla det!
    Hm. Jo det är det ju... Men jag ska avvakta ännu! Ville bara klaga
  • Daggdroppen
    Peak skrev 2007-12-13 17:47:51 följande:
    Har inte plus, men nån annan kanske vill lägga in min bild på tavlan jag gjorde igår till Lillvilda. (ja till sonen). Vart är du Lillvilda? Är den godkänd?www.familjeliv.se/hem/peak/galleri.php
     Här är bilden Peak!

• Daggdroppen

Just det, jag skulle ju också säga att den var fin!!!!

Fasiken vad jag är borta ikväll Generad

• Daggdroppen

Hörni, hjälp mig!

Jag ska ge biobiljetter och pengar som ska användas till finare middag till mina föräldrar. För att det inte ska bli så fjuttigt funderar jag på rim. Men som ni ser.... min hjärna är inte alls med ikväll och jag borde få de klara snart!!!!

Filmen som jag tänkt att de ska få se heter Tali-ihantala och är en finländs film som handlar om ett avgörande slag under kriget här i Finland.

Hjälp mig med rim!!!

Hittills har jag bara:

Här har du en biljett
    Som  ert barnbarn gett
    Vill du lite sällskap ha
    får du gubben med dig ta.

Efter Tali-Ihantala
    blod, strid och reträtt
    Pengen kan betala
    För mat och efterätt

(jag tänkte alltså att båda får varsitt kuvert)

Kan ni fundera tillsammans med mig?

Svar på tråden Vita hem del 6