-
-
Godmorgon!
Natten har varit lugnare och de känns som vi kommit igenom det värsta. Skönt!
Tack för födelsedagshälsningar FruPuffen och BoKmamma! De blev inget firande igår alls egentligen försökte bara ta oss igenom dagen, lite presenter fick jag dock. Glad! Hoppas kunna fira med lite mysigt fika i helgen istället!
-
Mimma - De klurigt med Tradera, hemskt att du fått neg omd. Samma sak har hänt mig. Jag tog en bild på hålet i en pop tröja och majlade säljaren, vi kom överens om att jag betalade halva priset. De kändes ju mer ok då. En annan gång köpte jag 2st pop vintervantar till sonen, då hade säljaren uppget en storlek mindre. Då betalade säljaren tillbaka hela summan inkl min frakt + returportot, de tycker jag var riktigt gjort. Man får nog vara beredd på ett och annat trassel tyvärr. Säljer man på tradera får man ju acceptera om de går för utropspriset alltså... Jag blir så less när de drabbar riktigt folk.
Hoppas du hittar en lösning på de hela!
LillaFruluva - Hoppas att hon kryar på sig snabbt!
nublu - Hoppas Gustav kryar på sig med snabbt! Verkligen gedigen "to do" lista håller tummarna!
mimmi - hoppas du får en lugn dag!
Juliah - Låna porslin från din favort affär de går säkert bra!
-
malins 79 - Krya på dig med!
-
Julgransmattan tog ett tag att göra, hittade hela tiden på annat emellan. De har ju blivit en del pärlbroderier nu under hösten, ögonen har blivit trötta... Nu är den klar i alla fall! Kul att ni gillade den.
Juliah - Får vi se ngn bild på den enorma kransen idag?
-
Ja nej de blir nog för mkt kräksjuk och två små barn, hoppas de svänger!malins79 skrev 2007-12-05 09:18:16 följande:Tack, hoppas jag slipper kräkas och att jag inte mår sämre för då måste jag ringa hem maken att hjälpa till med barnen. Funkar ju inte att vara magsjuk och bära omkring på 7månaders och underhålla en 3,5åring.
Lasseliten - Låter otäckt med pennan på vifft... tänker på allt som skulle kunna bli blått...har du hittat den än? -
Julia kransen var ju underbar, kottarna gillade jag speciellt! Kajsa kul att du tittat in, visa bidl på kransen nu!
-
Kajsa härlig krans du gjort! Lycka till på julklappsjakt!
-
Nu ska jag ta och röjja lite här hemma så de börjar se lite trevligare ut, nu=bombnedslag.
Ha en trevlig dag!
-
Malwa - Ser fram emot bilder när de blir dax!
Bejbi78 - Välkommen!
Lisa - De blir fint i vitt men tycker som du mest om oklädda stolar.
lillafruluva - Mysigt i bloggen!
LianoMatilda- Tack snälla!