Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-12-14 17:37:01 följande:
     Hihi, hur mycket bjuds? Nu kära, vänner.....VISST KAN den här bli fin som vit!!!!!!!!!!!! Jag hoppas ni kan filtrera bort det bruna nötta och tänka er den ommålad. Visst har den potential???
    Superfin.... Vart hittar man sånna fina, för visst är det flera i fråden som har hittat en sån?
  • gemelli
    mimmamum skrev 2007-12-14 17:57:39 följande:
    Gemelli, jag tycker det vore fint (för din man) att få ett kort på sig själv och Vide, det kanske känns konstigt att få ett bara på sig själv, fast å andra sidan var bilderna väldigt fina!
    Hahahaha kanske kan ge dom till mig själv i julklapp då
  • gemelli
    LCroft skrev 2007-12-14 17:57:50 följande:
    Oj förlåt, glömde bort att svara fast jag tänkte  Jag kan ju bara svara för mig själv som inte gillar att se mig själv på bild Jag hade hellre fått bilder på barnen eller barnet i ert fall, möjligtvis nån fin bild på oss båda men inte bara med mig. Fast jag hade kanske svarat annorlunda om jag hade varit vältränad och slank
    Daggdroppen skrev 2007-12-14 18:01:00 följande:
     Jag har missat frågan? Vad var det? Funderar du på om du kan ge en bild av honom till honom? Själv skulle jag kanske inte göra det, för min make hatar att se sig själv på foto men vill du så ska du självklart göra det.Såg också din stol i bloggen. OJ vad den liknar mina som jag visade för någon dag sedan!!! Har fyra vita och fyra omålade och de omålade är mycket snyggare. Mina ska få vit linnekjol, ingen veckad utan en enkel. Men mamma erbjöd sig att sy, så därför är den ogjord än..
    Näää det är nog sant när man tänker efter, man vill nog int ha bilder på sig själv. Dom får bli julklapp till mig istället
    numberone skrev 2007-12-14 18:03:19 följande:
    LCroft:Japp det verkar ha löst sig!!! har missat frågan....men får man säga att du har en väldigt snygg man
    hahahahahahaha det ska jag hälsa honom
  • gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 18:14:17 följande:
    hihi .... vad var frågan?
    Näää jag undrade om man kunde ge bort kort på min man till min man i julklapp. Inte bara på honom, han ska även få bilder på sin son.

Men det blir nog att jag får ge dom till mig själv så får han tavellisten och kort på sin son istället...
  • gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 18:29:59 följande:
    Det blir en toppen present till honom.... att få listen å på sonen... om han nu inte är väldigt egenkär
    Hihihihi näää det är nog det sista han är. Men JAG är kär i honom
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-12-14 18:31:18 följande:
    Ingen aning... ett hockeyspel, en skjorta och ett mikrofonstativ? Det är det han önskar sig och jag har inte kommit på nåt annat ultimat än. Behöver med andra ord också tips!!
    Mikrofonstativ, är han en "RockStar"?
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-12-14 19:04:19 följande:
    Han är min egen lilla gitarrhjälte!
    Ååååå fick du killen vid lägerelden som alla ville ha. Har alltid drömt om en kille som spelar just för mig

Jag fick "bara" sportfånarna"
Svar på tråden Vita hem del 6