Vita hem del 6
Hej... och tack för svaren igår. Anledningen till att jag valt det hörnet är att då ser jag spjälsängen från min säng och över det andra hörnet är det ett takfönster. Men tack för att ni försökte..
Hej... och tack för svaren igår. Anledningen till att jag valt det hörnet är att då ser jag spjälsängen från min säng och över det andra hörnet är det ett takfönster. Men tack för att ni försökte..
usch idag är det deppigt här.. är så sugen på att radera bloggen, hoppa av FL och aldrig mer bryr mig om inredning... ni gör så fint allihop och jag är så avis... men jag orkar inte bry mig om hur det ser ut hemma
hej allihop
tack för tröstande och peppande ord. Ska köra en liten mysrunda till danmark i helgen, massor av maileg, HD och annat fint... billiga snittblommor har de också!
Idag ska jag på det LÄSKIGA Ultraljudet. Ja, hälften av er vet ju varför det är läskigt... Men jag hoppas på att det kommer att gå bra, för det kan väl inte hända igen??? Vi har iaf bestämt oss för att kolla viket kön det är.Ett gemensamt beslut, så det känns bra!
hej hopp