Vita hem del 6

*ger upp* Varje gång jag läser igenom sista sidan ser jag nåt jag missat att kommentera, tydligen har jag nåt fnurr på tråden mellan hjärnan och handen. Tänker nog men glömmer skriva ner det *suck*
Lisa: Jag tycker om både bordet och stolarna! Blev det kärlek vid första ögonkastet för din del eller mer "Jag ska ha ett nytt bord och stolar nu och det här är helt okej"?
Förstår du hur jag menar? Om du blev kär så köp annars vänta tills bordet med stort B kommer emot annars grämer du dig senare. Fast å andra sidan kan du sända hem de där till mig då, jag lovar att jag förbarmar mig över dem
Fluffis så många fina bilder du bjuder på
Hwita: Underbar girlang!
Sprayfärg får jag inte ens måla med, mannen som annars avskyr att måla blir alldeles salig om jag har nåt som ska spraymålas
Fluffis: Jättefin stol! Tavla också förstås
Fru Puffen: Underbara bilder!
Kan bomba er med lite bilder också från vad jag gjorde igår, slapp äntligen in i mitt bildgalleri igen.
Lina: Nope jag är hemma och tittar inte ens Har nångång tittat en liten stund men jag blir så uttråkad att jag inte orkar
Halloj i tråden!
VSM: Så roligt att se dig igen
Karamell: Hjälp vilket jobb! Duktiga ni är!
alabaster: Så fint
Lisa: Vi har 3 stolar på var sida vid vårt matbord, bordet är strax över 2 m långt och 1,10 brett, men stolarna är också större än normala. Men visst får man inträngt mer om man vill, men jag sitter hellre med lite rum runt mig än som en packad sill Sen får man lätt 2 stolar till på vardera ända av bordet om man behöver.
Kajsa: Vilken fin gran dottern kommer att få Du får visa bild på den också, och jag tänker se till att Rebecca inte i misstag får se det så hon får nån idé om att hon också vill ha egen gran att pynta