Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Sylt, oj vad du frestas med fina saker! Och lite rea är ju aldrig fel!

Bea, vad svårt, jag pendlar mellan 10-0 varje vecka Skrattande orken tar helt slut ibland, känns som att jag har alldeles för mycket för mig men det är så svårt att inte ha det, jag älskar ju detta så grymt mycket!

• mimmamum

Lasse, vad kul att du är tillbaka!

• mimmamum

Lasse, ja ibland får man bara tvärnog av allt! Vad skönt att det är bättre nu! Jag har målat sängborden med grundfärg två gånger och sedan strukit på bivax, det blir väldigt mjukt och behagligt! Man kanske får stryka om skivan någon gång för hållbarheten!

• mimmamum

Jag måste berätta om mina saffranstryfflar! Jag gjorde dubbel sats och gav bort till några vänner och min syster. Vi har smakat några själv också men sparat en del. Nu när jag skulle ta var de försvunna! Förvånad Jag hade ställt dem på balkongen med plastfolie på och det enda man ser nu är fotavtryck av fåglar, snacka om att kasta pärlor för svin!

• mimmamum
    nublu skrev 2007-11-26 13:46:23 följande:
    Närgånget i nublusblogg.blogspot.comLasse: Tur att du inte hann sälja honom. Fast jag lovar att det lär komma fler chanser till det.
    Vad roligt att du fick vara med i Aftonbladet, jag är så sugen på en sådan galge!
  • mimmamum
    nublu skrev 2007-11-26 13:53:27 följande:
    Mimma: Sickna gourmetfåglar ni har! Våra nöjer sig med talgbollar och solrosfrön fast de skulle nog inte tacka nej till saffranstryfflar heller. Just nu älskar jag Aftonbladet, de har så god smak! Både Juliah och jag liksom, vad blir det härnäst? Mimmas pållar eller?
    Skrattande De är här på besök igen nu, vill väl ha mer!

Jag hittade inte galgarna på sidan! Gråter
  • mimmamum

Nu åker jag till IKEA! Ska vara bärhjälp till svägerskan som är höggravid, hon bjuder på skjuts och middag så då kan man väl inte tacka nej! Nåt litet slinker nog med hem också!

• mimmamum

Godmorgon! Här var det lugnt, kanske alla sover!? Flört

Rori, underbar pulpet!

Det blev inte så mycket på IKEA igår, tyckte inte de hade nåt kul alls! Förvånad

• mimmamum

Skönt att höra att fler är besvikna på IKEA, jag som älskat IKEA tidigare har nästan tappat lusten för deras krafs och rangliga möbler! Förvånad Kanske är en fas jag går igenom, vill hellre ha gamla gedigna möbler som jag kan måla vita!

Jag kanske härmar dig med näverkorgarna, såg dem hos Westergaard 6 Kovács och de var så fina i vitt!

Karamellfabriken, du får tänka på hur fiiint det kommer att bli!

• mimmamum

juliah, det låter så otroligt spännande! Helena är ju en underbar person! Och ditt hem är helt fantastiskt! Glad

Svar på tråden Vita hem del 6