Vita hem del 6

Tack vsm!

Lcroft, å så spännande, men jobbigt för dig att behöva sympatiföda

Karamell, jag är URNÖJD med vårt ikea kök! Har bara positivt att säga faktiskt.
Linaomatilda, ja så är det, små mål varje dag om man orkar. Det är ju så mkt att göra som det är med barnen!
lillafruluva, Ja det är så roligt! Kommer du på lördag till åsa? Hon har fyllt på med så mycket fint.
Jag har glömt bort fåglarna
Nu har vi ju inte katt längre så här ska matas fåglar hela vintern.
Ingen tryffel här dock
Vilka här har smakat på Lantlivs saffranskaka, betyg på en skala 1-10?
Får nämligen fiiint besök av milda maränger på torsdag, på fredag ska vi in till den stora staden. Koffert, Bruka, Svenskt tenn och Rosendahl står på listan.
mimma, ok, då ska jag prova den!
Ja jag har siktat in mig på tyger, band,en kruka från sturehofs krukmakeri som jag trånat efter i några år och lite blommor kanske från Rosendahl.
Så mysigt Birks!
Birk, jag längtar tills mina barn skapar små alster, så mysigt!
Jag vet inte riktigt, själva texten skulle lämnas in idag så det borde vara inom snar framtid.
Sådärja, nu har jag skummat ikapp lite. Har haft en så urjobbig dag idag med barnen så jag har inte fått ngt gjort. Ja dagen är ju inte slut ännu
Tack snälla ni för alla gratulationer, vi får väl se var det hela leder, hursom så är jag väldigt glad och stolt.
Hann se att karamell visade upp ett urfint täcke!
lasse, ahaaa, vad ska ni göra i sthlm?
Nu är det ju hur ok som helst tycker jag att pynta, jag är väldigt mycket på G
Vill få det fint ute också, la lite granrid i en gammal zinkhink jag "fyndade" ute i skogen. Skulle vilja ha en stol sådär som mimmi hade också...
lillafruluva, jag är väldigt förtjust i små svarta, nacka byggnadsvård hade urfina för runt 20-30 kr/st i tre olika storlekar. Nu bara måste du åka till Sickla! Vet inte om du svarade men blir det Åsas för dig på lördag?