Vita hem del 6
VSM: Nej men det känner jag igen, ibland lite skrämmande faktiskt. Tyvärr kan jag inte alls hjälpa dig med hyllorna, om du inte säljer dem i Finland för en hutlös summa
VSM: Nej men det känner jag igen, ibland lite skrämmande faktiskt. Tyvärr kan jag inte alls hjälpa dig med hyllorna, om du inte säljer dem i Finland för en hutlös summa
Godmorgon!
juliah: Nej men vad? Inte kan väl reportaget ha varit redan?
juliah: Titta på reportaget som om du skulle se ert hem första gången och berätta sen hur du uppfattar bilderna. Sitter själv och funderar om tidningen hunnit hit än och vilka ställen som har öppet, har en känsla att jag får vänta ännu 2 timmar innan jag kan vara säker på att jag får den.
juliah: Men tänk positivt, nu vet du vad du själv vill ha mer av så att du kan kan vara med och styra lite mer på onsdag istället Så spännande! Vill ha tidningen nu jag med!
juliah: Sen är man väldigt självkritisk också när det gäller nåt så personligt som ens hem och jag kan förstå hur du tänker och känner. Men jag tycker själv att det är intressant att se hur människorna ser ut som bor i olika hem, fast jag är ju nyfiken också av mig Men man får en helhet på ett annat sätt
Men hjälp juliah! Skadade du handen också?
GAH! Är så sur på mitt dåliga minne! Åkte iväg för att fara och se på dotterns juluppvisning som konståkarna har och hade då tänkt att åka och köpa tidningen samtidigt, gissa om jag glömde bort det i stressen??? Och nu är mannen och sonen fortfarande vid ishallen, jag blir utan tidning Hoppas jag ännu imorgon kan få tag i den...
juliah så söt du är! Ska försöka få tag i tidningen imorgon annars hojtar jag till så får du fota åt mig
Jodå, det gick jättebra för dottern Hon är alltid så nervös innan det är uppvisning, rädd att glömma bort programmet osv, tur att det är bara andra året hon är med än och då görs programmen i grupp
Varför finns inte denna i vitt? http://www.lelunetti.fi/images/lundby/hella3.jpg Eller finns den men jag som bara inte hittar? Den hade ju varit super åt Ida till julklapp
Knyttis: Låter som om ni har haft en underbar dag!
juliah: Så lilla gullet fick rida? Så spännande för honom, tyckte han det var roligt?