Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

LCroft vad spännande!

Karamell, nu får jag väl gå emot min egen kritik lite, när det väl blir dags för oss med hus och nytt kök så blir det utan tvekan IKEA! De jag känner som har köken har inte klagat på kvaliten ännu, det är mest möblerna jag är kritisk emot!

juliah, självklart måste du få ersättning! Sen kan man ju faktiskt välja vad man fotar, de behöver ju nödvändigtvis inte få med ställena utan lister! Skrattande

• mimmamum

Nu har jag besök igen på balkongen, de j**la fåglarna vill tydligen ha mer saffranstryffel, ryktet går väl i fågeltrakterna att här bjuds det på delikatesser!

• mimmamum

Jag har smakat den både hos M HOW och min svärmor, den är underbar! Åh så roligt med lite shopping!

• mimmamum

Oj vad ni skriver! Jag brukar göra kransar med björksrisstomme, man tar först björkris och fäster ihop till en krans och sedan små buketter med granris på det, blir en fin form det också!

hannah åh så spännande! Du har ingen bild på huset?

Lasse jag har också tjuvstartat, men sambon håller hårt på att vi inte får tända stjärnorna förrän på söndag, men bara jag får pynta så!

• mimmamum

juliah, ska du binda en så stor krans att den kan luta PÅ huset? *fniss* Ok jag såg din rättelse! Jag brukar ta några kvistar med yvig björk, binda samman dem till en krans och surra tråd runt så att den blir slät, hoppas du förstår!

Jag har också fått en varning för indirekt reklamGenerad, som jag förstår det får man inte göra reklam för bloggen i sidfoten heller...

Den finaste klockan jag vet är denna: http://www.cosas.se/shop/art.asp?id=757&catid=174&func=&varuid=&page=3&cpage=1&q=&s= den SKA jag ha i köket när vi flyttar till hus!! Den mindre var det ju väldigt bra pris på!

• mimmamum

Kajsa, så fin kudde!

Birk, underbart! Kan tänka mig att det doftar underbart där hemma!

almlin, vad roligt med ett inlägg! Vilken mysig stuga! Vad ska ni göra i ert hus?

• mimmamum

Godmorgon! Fy vad ont jag har i halsen, både jag och sonen är sjuka, han sover till och med forfarande vilket ALDRIG har hänt! Jag som har såååå mycket att göra!

Mori, usch vilken dålig behandling, tycker så synd om er!

juliah, datumet måste antecknas, sååå spännande!

• mimmamum
    MiaMariah skrev 2007-11-28 09:18:42 följande:
    mimmamum - den är såå vacker den där ljuslyktan och vad fint det blev med en hyacint i!
    Tack snälla du!
  • mimmamum

Godmorgon! Fy måste fortsätta klaga lite, huvudvärk, halsont och näsont! Snyft, vill ju inte bli sjuk nu, jag ska ju adventspynta!

Har inte läst igenom allt vad ni skrivit, kikar in lite senare igen!

Svar på tråden Vita hem del 6