Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Åh, Lisa... Jag önskar jag kunde hjälpa!!!

Tja, vad ska jag säga. Svåt val! Jag är egentligen inte så mycket för ovala bord, så där vinner det sista... men samtidigt vet jag inte... Tycker ändå inte kanske att det är SÅÅÅ mycket finare än ettan som priset tydligen ger sken av. Om du förstår... Jag skulle vilja ha ett rektangulärt bord som liknar ettan

Bra hjälp jag gav, visst sa jag det  

• Daggdroppen
    lasseliten skrev 2007-12-14 22:16:31 följande:
    Vad tycker ni om de här fåtöljerna? I vitt så klart! www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30103172
    Skulle eventuellt kunna tänka mig den, om jag hittade en plats. Och just nu ser jag inte platsen med P hemma hos oss för just Den Stolen... Men helt ok snygg är den  
  • Daggdroppen

Nu har jag läst ikaåå i etapper och minns knappt vad jag skulle kommentera...

Mimmi: Otrooooligt fint ni har det!

Kajsa: Tråkigt med allergin. Förstår att julstämningen inte infinner sig. Fina granar!!!

Julia: Vill du berätta hur de ser ut då? Snäälla Var ska du ha pianopallen?

Idag har jag handlat julklappar. Har bara två kvar, och jag vet vad jag ska ha. Så det känns lungt. Har också handlat mat och sådant inför jul som står sig. Nu är det egentligen typ bara mjölk jag behöver fylla på med. Skönt, för jag hatar att trängas sista lördagen före jul. Nu kan jag om jag vill bara gå till vår lilla bybutik

Snart ska vi bada bastu 

• Daggdroppen

Åh, kära ni. Jag får inte heller till någon julstämning här i huset. Och jag som hade drömt om denna jul FundersamGråter

VAD ska man göra?????

• Daggdroppen

Allt det gör jag redan! Men pyntet saknas! Det mysiga!!!

• Daggdroppen

Godmorgon på er!

Idag blir det julmarknad för min del. Hoppas på att hitta något fint att pynta huset med

mimmi006 skrev 2007-12-15 20:42:27 följande:
    Behöver er hjälp... jag köpte en handstickad ulltröja i Portugal när Sundsvall brann, ungefär! Den är lång och för stor och passar inte alls... vad ska jag göra med den? den är jättefint stickad, tyckar jag:
    En kompis gjorde en dörrkrans av en stickad vit halsduk. Hon har också en blogg där den syns men den är stängd för okända. Hursomhelst så blev det jättefint!!!!
  • Daggdroppen

Jo det blev klart! Ser bra ut Nu är det bara verandan på baksidan kvar

(Har en gnällig son i famnen om jag försvinner...)

• Daggdroppen
    mimmi006 skrev 2007-12-16 08:02:49 följande:
    Jag vill se bild när sonen är glad!
    Här ser du lite...

mimmi006 skrev 2007-12-16 08:08:39 följande:
    Visar lite fler bilder från köket som inte kom med i bloggen... tack för alla fina komplimanger! Fick tyvärr ställa tillbaka allt sen, det gick inte i år...
    Jättefint! Verkligen
    LCroft skrev 2007-12-16 08:39:10 följande:
    mimmi: Gjorde den igår, har bara bild i bloggen och just nu sitter jag och blänger på den för den är inte alls lika fin som dina

Din är också fin!!! Kikade på den igår.

Septemberpyret skrev 2007-12-16 08:45:16 följande:
    Mimmi: Mysiga julbilder idag igen, jag vill bygg ut huset NU... Soffan är så mysig med alla kuddar, jag måste fixa några till min egen soffa också... Nu finns det före-bild på hallen tidigare, men jag måste poängtera att jag inte hade valt den tidigare tapeten den fanns redan när jag flyttade in! Måste få sambon att bygga bort elementet som sticker upp bakom byrån, men Rom byggdes ju inte på en dag...!
    Jättefin hall och helt underbar soffa. När du tröttnarpå den kan jag ta den
  • Daggdroppen
    mimmi006 skrev 2007-12-16 08:02:49 följande:
    Jag vill se bild när sonen är glad!
    Jag kan ta en bild av hela huset sedan idag om jag kommer ihåg...
Svar på tråden Vita hem del 6