Vita hem del 6

Jag vill se halväten! Fyllning?
Finfina skåp! Lina --> Latexfog fixar det mesta Ska man ändå måla så kan man fixa ganska mkt. *optimist*
tjenehej!
Har burit på en hostig bebis i tre dygn, är trött.... Har varit på barnakuten o det var ett virus, ev förkylningsastma. Låååångt inne är jag sugen på att fixa hemma, men orken räcker inte ut i armarna
gem --> Svårt... , men jag säger nog vit... överraskande nog
Jag har förresten också fyndat! Köpte ett skåp för 300pix som mannen skall hämta på ons. Han vet inte om det än, han har varit i Kanada o kollat hockey sen i torsdags *surprise, surprise*
Malin, Mia, Vsm --> Tack!
Jag ääälskar era skåporgier *klappar händerna*
Krya på din Knyttis!
Själv är jag så trött att jag ser stjärnor *tjat, tjat*. Ska iväg t dagis med stora killen o sen hoppas jag få sova lite *zzzz*
Julia --> Kanonfint som vanligt! Förstår inte hur du får till det så perfekt på ganska få kvm??
mimma --> Är också nyfiken på pyssel
tjenatjena!
Tack för att ni orkar lyssna på mitt tjat om icke-sömn . Mannen kom hem igår, även han förkyld o ätandes medicin, samt med jet-lag... Men han stack till Sthlm 5,30.... fast han kommer hem tidigt idag
Vsm --> Så fint!
Lynn --> vi har den gröna med moln på, jättefin! Själv är inte bårder min favvo, jag hade kanske hellre valt en list? *ärlig*
Vicka --> Säger som de andra, prova att skriva ner. Tycker själv att det är lätt när man är uppretad/stressad/fly förbannad att säga saker som man kanske skulle sparat på lite... Egentid - vad är det? Nuförtiden är det värsta lyxen för mig att måla ngn möbel, det är min egentid, eller klippa gräset . Jag tyckte det börjades kännas mer rättvist när vi fick barn nr2, då hade vi liksom varsin att se efter
. Som det är nu har jag nästan alltid den minsta killen (jag ammar o han är mammigast) och pappan nr1. När maken kommer hem släpper jag nästan helt storebror, hör honom inte på natten osv. Det har verkligen förbättrat deras relation, innan var han också kanonmammig. Lycka till!
fru puffen --> Grattis, grattis!
malin --> Det blir kanon! Det är värt allt jobb när man väl är klar *kommer fr kvinnan m tusen projekt kvar*
julle --> Haha, du får välja - värme eller shopping
LC --> Haha, ser dig på trappan m kavel i högsta hugg
- inte mer än rätt åt honom *peppar*
Lina --> Rutor på diagonalen!!! *hukar för ägg* Det är min favvis, grått/vitt.... *letar bild*