Vita hem del 6
Tack för alla snälla kommentarer! Jag har nog missat en hel del av era tack också! Jag köpte tidigare ifrån Nusnäs, men nu har jag hittat ett nytt ställe, vill ha det lite hemligt då vi har ett bra samarbete!
Tack för alla snälla kommentarer! Jag har nog missat en hel del av era tack också! Jag köpte tidigare ifrån Nusnäs, men nu har jag hittat ett nytt ställe, vill ha det lite hemligt då vi har ett bra samarbete!
Jag köpte två vita julstjärnor, men ångrar mig, funderar nästan på att öppna fönstret lite där de står (extremt känsliga för kyla) eller så får mamma dem! Amaryllisar och hyacinter är bättre tycker jag!
Enji, jag tror knappt man behöver vattna dem, allt finns nog i löken!
Vad kul att det går att beställa från Elviras värld igen! Jag älskar deras klaffbord!
INOX, så fint det blev! Såg att någon annan bloggare också sprayat en bock vit! Verkligen smart!
Snöar det lika mycket hos er som hos mig? Vi är totalt insnöade! Fast det är lite mysigt speciellt då jag är förkyld och ändå måste vara inne!
Var inte dessa underbara förresten? http://sextiotalsvillan.blogspot.com/2007/11/kronor.html
Vilken toppendag detta blev! Det vara bara till mig med posten idag: Allt i hemmet, lantliv min fina personliga kalender och så ett överraskningspaket från snälla SYLT! Tusen tack!
lasse, in med bilder på stört!
Lantlifs Anette var med i Lantliv!
lasse, så fint! Tyget var underbart!
Kajsa, jag vill också ha ett sådant bord - VITT!
Kajsa, det låter ju som en toppenidé! Jag kanske härmas om det blir bra! Annars är ju Elvirabordet helt underbart, men kanske för litet?
Juliah, det kommer bli så spännande!
Malins, hoppas du får sängen (till ett bra pris)!