Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-12-16 18:16:10 följande:
    Hhihi där var det riktigt saffransbak Men oj vad fint ni får det. Vad är det för kök? Superfint!

Ha ha, klockrent sagt

Tack förresten, köket är från ett lokalt snickeri.
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 18:20:48 följande:
    Fluffiga: Så fint ni har det! Gemelli: hihi det tar jag som att skåpet kan bli fint då

Tack (Skicka hit skåpet ifall du inte blir övertygad om att det kan bli fint)

Här är två ICKE gula bilder:

Hall nere pyntad. Har numera tyghjärtan också på handtagen.

Hall uppe pyntad

Efter att bilderna togs hängde jag dit tyghjärtan. Så nu ser det ännu mer ombonat ut än det gör här...

Och ja lovar, nu var det de SISTA BILDERNA från mig ikväll. Jag LOVAR!!!!

• Daggdroppen

tyghjärtan på handtagen.. "kransarna" hänger kvar... ska jag förtydliga mig med!

• Daggdroppen
    gemelli skrev 2007-12-16 18:26:07 följande:
    Ni som har haft Dop, hur hade ni det...? Bjudning hemma eller lokal?Med middag eller bara fika?Vi kommer ha kyrkligt dop, ska man göra dopprogram som man hade på bröllopet. Eller hur går det till nuförtiden?
    Vi hade hemma, med bara kaffe, utan program.
    Fotograf Karlander skrev 2007-12-16 18:27:55 följande:
    God Jul på er ♥   Kramisar
     God jul själv Härlig bild!
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 18:33:51 följande:
    Fluffiga: Du får gärna visa mer bilder! Så fint med med kvistarna där. Gemelli: Vi har haft lika med båda barnen. Dop i kyrkan och så kaffe i prästgården. Till kaffet har vi bjudit på smörgåstårta och vanlig tårta + kakor och bullor. Vi har inte haft programblad i kyrkan. En solist som har sjungit några sånger hade vi i kyrkan.
     Mera bilder har jag inte på lager... Och skulle jag ha så blir jag väl avstängd för att ha terroriserat tråden

(Bea: Svarar här för jag kom inte in i din gb . Ja tack!!! Om du vill )
  • Daggdroppen
    Kajsa M skrev 2007-12-16 18:38:59 följande:
    LinaomatildaSuperfint skåp!FluffisVi älskar dina bilder! 'så in med fler bara! gula eller vita spelar ingen roll!
     Hihi, tack men nu är det slut
  • Daggdroppen

Jag har förresten hittat en julgransfot man vågar ha framme En i gjutjärn. Den var mörkgrön, men jag spraymålade den svart. Så fin I allafall finare än den gröna i plast med röda skruvar

• Daggdroppen

Godkväll!

Har ögnat igenom tråden, men jag säger som lcroft (eller vem det nu var): Ni skriver som om ni hade betalt!!!

Själv är jag mega trött. Inte ens ett besök vid frissan som tog mer än 3 h hjälpte...

Och nu har jag julfest två kvällar i rad. Plus vanlig arbetsdag imorgon. Så i morgon är jag knappt hemma alls. Tur att min andra skola är kloka nog och har ledigt på dagen då de har julfest...

Trevlig kväll på er!!!

• Daggdroppen
    mimmi006 skrev 2007-12-17 19:05:15 följande:
    God kväll! Nu har vi med blivit magsjuka, tror det smittar genom tråden!? Jag trodde bara att jag var väldigt trött i morse, lite kräkningar får man ta liksom *tuff*... jobbade ändå, hoppas inte jag har smittat för många! Nåt roligare! Allt i hemmet kom idag, bland annat med Maria från In my carport... visst var hon släkt med Skarp eller blandar jag ihop det igen?
     Usch då

Förresten, jag har missat att ni renoverar! Eller lägger panel. Eller vad ni nu gör???

Ni har väl ett nytt hus???
  • Daggdroppen
    mimmi006 skrev 2007-12-17 19:15:23 följande:
    Vi byggde hus med oinredd övervåning... det är den jag planerar för nu! Det blir ett badrum, ett sovrum med walk in closet, ett pojkrum, en liten hall och ett stort allrum, där tog jag bilden igår.
     Okej Då är jag med Hur mycket har ni kvar av det då? Härligt med walk in closet. Vi har 5 stycken sådana En till varje sovrum och en extra
Svar på tråden Vita hem del 6