Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-11-25 18:42:12 följande:
    Grönt är jättefint tycker jag! Såhär ser vår ut:
    Va fint. Vad är det för blad?
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-11-25 18:50:21 följande:
    tack! nåt i plast
    Toppen, då varken vissnar eller barrar det Skrattande
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-11-25 18:54:14 följande:
    Jag har granris i plast på trappan, vill du se bild?
    JA gärna! Finns det tänkte jag säga... men det finns ju plastgranar också. Är det samma material som granarna?
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-11-25 18:58:08 följande:
    Kvistarna kommer från Sia, de är jättefina i verkligheten! Jag har bara tre, men kan tänka mig en hel dröps att sätta i en zinkvas inne
    Vilket bra tips. Det var jättefint. Härliga detlajer du har på trappen, skridskon t.ex.
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-11-25 19:01:42 följande:
    Tack! Sambon tog in allt första dagen, trodde att jag hade glömt mina kläder ute ! Inte så konstigt kanske...
    Skrattande
  • LinaoMatilda
    Juleja skrev 2007-11-25 19:18:12 följande:
    När den här jädra flytten är över ska jag inte flytta på flera år!!! Jag är trött och grinig och vill inte kliva över kartonger längre. Usch.hihi, behövde bara få gnälla av mig lite.
    Ja det är verkligen ingen höjdare att flytta. Men det är skönt att få slänga saker
  • LinaoMatilda
    Emmsan skrev 2007-11-25 20:26:04 följande:
    ngn som har tips på ett soffbord som inte kostar skjortan:)? o givetvis vitt ??
    Ellos har ett fint vitt.
    MariaV skrev 2007-11-25 20:25:22 följande:
    Jag tänkte handla lite julklappar på nätet men jag kommer inte på nå bra webbutiker. Butiker med fina inredningssaker till mig vet jag massor men var kan man hitta klappar till rimliga priser?
    Säger ellos där också
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-25 20:41:24 följande:
    Nu, är jag ikapp!Gemelli: Jag gillar det härwww.dafont.com/kiss-me.font&text=God+...Jag har hittat lummer idag. Det ligger på hyllan i matsalen... Och plockat mängder av mossa, kottar och lingonris. Många kransar kommer det att bli.. Här är en av dagens..
    Åå vad fint! Va duktig du är.
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2007-11-25 20:52:25 följande:
    Golvet är lagt i dotterns rum (fast det är myyycket kvar att göra känns rummet så "färdigt" ändå när sånt kommer på plats.beasbarnslikheter.blogspot.com/
    Va fint det blir! Du skrev i bloggen att du ska täcka för elementet, det ser ut som el-element, kan man alltså täcka för dem?
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-11-25 21:09:57 följande:
    Så fint skrivbord Kajsa och vilket fyndpris! Ring!Bea så fint det kommer att bli och vilka sötisar som inspekterade!Nu är jag klar med utplaceringen av ljusstakarna, här är en dålig kvällsbild men ändå!
    Så fint!
Svar på tråden Vita hem del 6