Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2007-12-20 15:35:18 följande:
    Nä, det är helt hysteriskt kaotiskt.. Försökte göra några ärenden på lunchen, men jag blev bara apatisk och fick inget gjort. Eller jo, på NK Classic home var det ingen kö, så det blev två Mateus skålar till mig själv
    Hihihih, det är bra att du shoppar till dig själv.
    Alla andra tokar jagar ju GPS-prylar vad man ska ha en sånn till Fundersam
  • gemelli
    Camilla R skrev 2007-12-20 15:35:18 följande:
    Nä, det är helt hysteriskt kaotiskt.. Försökte göra några ärenden på lunchen, men jag blev bara apatisk och fick inget gjort. Eller jo, på NK Classic home var det ingen kö, så det blev två Mateus skålar till mig själv
    Hihihih, det är bra att du shoppar till dig själv.
    Alla andra tokar jagar ju GPS-prylar vad man ska ha en sånn till Fundersam
  • gemelli
    Camilla R skrev 2007-12-20 15:33:52 följande:
    Ikväll skall vi handla julgran! Grabbarna har "tjatat" hela veckan, så idag får det bli av. Skall bli kul och mysigt att få in granen och klä den -vilket är barnens favoritsysselsättning och den glädjen vill jag ju inte ta ifrån dem Nya julgransmattan från ROTOR skall bli fin till -är så nöjd att ha hittat en fin julgransmatta. Imorgon skall vi ha julklappsbyte/utlottning på jobbet. Alla har köpt ett paket för ca 40 kronor (mao inga dyrbarheter) sen vid 14-tiden blir det glögg och paketutlottning. Just nu ser det ut att bli en bra dag -man får bortse från allt annat som går käpprätt åt fel håll här på jobbet...
    Vart köper du din gran? Hört att plantage  ska ha urdåliga granar.
    Men visst brukar Boo FF i Orming ha bra?
  • gemelli
    Lynn84 skrev 2007-12-20 15:59:35 följande:
    Hej gemelli!Får jag kika in hos dig? Jag kan inte nu.
    Jaaaa absolut, nått konstigt har änt med min adressbok nu när jag kör den nya beta.familjeliv
  • gemelli
    Beatrize74 skrev 2007-12-20 16:06:41 följande:
    Vad kostade det, kommer du ihåg? Kikade in och köpte en "God Jul" kudde från Bruka, de hade precis fått in massor från dem, men såg inga bokstäver.
    Dom som låg på 12 cm kostade 75 kr st, men dom som kommer på 7,5 cm hade han inget pris på än.
  • gemelli
    Camilla R skrev 2007-12-20 16:23:07 följande:
    Jag skulle också vilja komma in..
    Fixar det, konstigt att jag inte kan lägga till i nya versionen...
    M HOW skrev 2007-12-20 16:26:38 följande:
    Tack nu jag kom jag in Tackar för den trevliga titten, men har ni köpt hus? Hänger inte med lika bra här längre......
    Nopp inget hus än, vi letar vidare
Svar på tråden Vita hem del 6