Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

malins79 skrev 2007-11-29 14:09:33 följande:
    Är detta en junosäng?
    Det ser ut så!
    juliah skrev 2007-11-29 14:09:52 följande:
    Bu blev jag så upphetsad att jag glömde allt annat. Hann se en fin adventsstake iallafall, mia mariah!Den 17:e kommer de och fotar vårt hem! Iiiiiiiiiih!
    Åhhh va kul!!! Två ggr på en månad! Rasande fart här!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-11-29 14:29:02 följande:
    Tack söta ni!Nja nu är jag i gasen redan liksom, ikväll ska jag skriva en rimlig lista på vad som ska göras. Tvättstugan måste definitivt vara färdig tills dess. Tycker att det är för lite tvättstugeinspiration i tidningar...De har fotat för Allt hemmet och Lantliv, så något av det blir det.TÄNK om de vill fota ett "vår hem". Jag som precis julpyntat  Kajsa, jag tycker väldigt mycket om Leksvikbordet, vad kan det kosta att få det målat, absolut värt att kolla upp.
    Kolla lantlifs tvättstuga! Där kan man få lite inspiration!
    Så det blir en av dom tidningarna? Men åhhhh, så himla skoj!!!!

Har mailat en förfrågan till en lokal målare vad det kan kosta att få det sprutmålat! Helt kalrt värt att kolla upp! Kostar det typ 2000 så är det ju taget!
  • Kajsa M

Tittar in en sväng. Är hemma från jobbet idag också. Blev liggande resten av dagen igår i magjsuk. Inte kul alls!

Fick ett meddelande i min inbox angående bloggtråden. Det är ju flera som säljer saker via sina bloggar och därför har de tagit bort hela tråden. Vi får tydligen starta en ny om vi inte tar med de bloggar som har försäljning, om jag fattar det rätt. Blir lite jobb med att gå igenom allas bloggar för att leta efter försäljning. Men är det ngn som orkar så -varsågod!

• Kajsa M
    Camilla R skrev 2007-11-30 11:08:54 följande:
    Ett vitt matbord från Oliver Furniture finns på Rea hos Syster Lycklig www.systerlycklig.se/ShowProduct.aspx det va nåt?
    Åhhhh! Vill ha! Kan man övertyga maken onm att åka 30 mil för att köpa ett bord tro?
    malins79 skrev 2007-11-30 11:11:27 följande:
    Kajsa, jag tror du skrev igår eller förgår att du skulle kolla med en lokal firma vad det kostar att lackera om möbler, var nånstans? Vi har ett skåp som behöver lackeras om.
    Ja jag mailade till dom, tycker inte heller om att ringa. Men jag har inte fått ngt svar. Får kanske lyfta luren ändå.

http://www.blocket.se/vi/14376539.htm?ca=17_s
    Det här var fint men för litet. Kan tänka mig att köpa stolarna för det priset och sen köpa ett annat bord. Bordet skulle jag kunna ha som skrivbord!
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 11:17:54 följande:
    KajsaM: Anade att det var så! Vad tråkigt mad magsjuka!Lcoft: Du får säkert gjort massor av hamsterhjulsarbete, du vet allt det där man gör som man måste göra och sen när det är klart så får man börja om igen. Nu åker de skidor i vår säng! MalinS: Jag kan ringa åt dig om maken inte går med på det! Eller så kan du ge mig nummret så kan jag ringa för egen del:D!
    Ja men det går an när det är det är neråt och inte uppåt!
    det trista är att min man har varit dålig i 5 dagar så det verkar ju inte ge sig så snabbt!
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 11:19:49 följande:
    Kajsa: Det här är fint tycker jag: mobeloutlet.se/pub_images/original/Treasures_...
    Ja det var fint, men min man har lagt in sitt veto mot pelarbord! Där går gränsen säger han!

Lynn84
    Nej jag trodde jag skulle slippa den, det gick ju så många dagar. Men men, nu är det bara lillan som klarat sig, så hon åker väl på ett i helgen kanske.
Svar på tråden Vita hem del 6