Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-29 14:44:49 följande:
    Ääääsch, nu skäms jag ju ännu mer  TACK!Nu vill jag veta om det är jul, vinter eller vår som gäller i reportaget.malins, har du ringt?
    Feg som jag är bad jag Marcus....Generadvet ännu inte om vi får den
  • malins79

ååå, han som säljer sängen svarade inte men Marcus lämnade meddelande och sa att vi köper den.

Hoppas, hoppas vi får den. *viskar* dom som säljer den vet nog inte om att det är en Juno, för den är ruskigt billig.

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2007-11-29 15:04:43 följande:
    Hoppas ni får den!
    jag med, jag kommer bli så ledsen om vi inte får den. Den skulle bli så fin på Jacobs rum
  • malins79
    mimmi006 skrev 2007-11-29 17:13:34 följande:
    Nej, har du tagit bort bilden!?
    jag lägger in den i mitt galleri, vänta lite.
  • malins79
    malins79 skrev 2007-11-29 17:22:25 följande:
    jag lägger in den i mitt galleri, vänta lite.
    nu ligger den där igen.
  • malins79
    Daggdroppen skrev 2007-11-29 17:32:34 följande:
    Nu tittade jag runt lite och den är ju mycket lik en juno, eller? Kolla in hos mimmi!!!
    det var det jag gjorde
  • malins79

tryckte iväg för snabbt, men den saknar sidospjällorna men det gör inget.

• malins79
    Peak skrev 2007-11-29 17:43:44 följande:
    nu när vi är inne på bakverk - nån som kan tipsa om gott bröd att baka, är sugen på goda mackor ikväll. Älskar ju vitt bröd, men gärna lite nyttigt bröd ist och helst inte jätteovanliga ingredienser...är jag kräsen nu?Letar på arla.se men hittar inga
    Tyvärr, bakar bröd väääldigt sällan typ aldrig. Men jag vet att det ska finnas nåt gott långpannebröd kolla ica.se kanske ha något.
  • malins79
    Daggdroppen skrev 2007-11-29 18:26:13 följande:
     Har inte tid att lägga mig in i exakt hur det ser ut just nu, men jag är ju som kanske bekant en stor vän av symmetri. Vi har t.ex. sex likadana vita stjärnor i våra fönster. Och i de små golvfönstren (ovanför fyra av de 6) har vi likadana adventssljusstakar. Har inte laddat ner bild på det än, men gör det kanske sedan. Men hela vårt hus är ju symmetriskt också, så nej - för mig kan det inte bli för mycket symmetri
    Haha, jag är lite likadan jag med. Saga har fönster åt två håll i sitt rum hon får ha två olika stjärnor. En som är likadan som de som är på "framsidan av huset och 1 som är likadan som fönsterna på gavlen.
Svar på tråden Vita hem del 6