malins79 skrev 2007-12-17 20:11:07 följande:
Åh vad citaten krånglar med mig ikväll...nu blev det tomt här

men men... Jo jag fattade att ni inte skulle ha det, men jag antog att det kanskeändå gäller ungefär samma sak... Eller??? Mdf tycker man ju borde tåla mindre än riktigt panel. Så funkar det för oss så funkar det väl för er. Det var väl det jag ville säga med mitt första inlägg

Men vad vet jag om detta? Inte ett smack egentligen

LinaoMatilda skrev 2007-12-17 20:14:38 följande:
MiaMariah: Jag kommer in till dig. Fluffiga: Ja ni har så fint. Härligt med utrymme också. Peak: Hehe är det tomten som har funderingar?
Tack

Kickan07 skrev 2007-12-17 20:15:11 följande:
Säger som någon annan-Vad mycket ni skriver!! Jätteroligt givetvis, men jag glömmer ju bort vad jag skulle kommentera.. Få se om jag kommer i håg lite.Gemelli- Vide är såå söt, riktig liten goding!JohannaJ(tror jag det var)- Stort Grattis till lille Hilding, ännu en sötnos, så härligt! Man blir sugen på en till när man ser så små underverk..Mimmi-Krya på dig! Att du har ett underbart kök med härliga detaljer i har ju andra redan sagt..FluffigaMoln-Jättefint kök du med och resten av ditt hus verkar också gå heeelt i min smak. Så roligt att få se en skymt av ditt hem, ni har lyckats så bra med ert bygge! Hoppas inte jag glömt någon nu..
Tack till dig med
Vet ni vad? Tänk att man kan bli alldeles tårögd av att få så många fina julkort. Jag är en sådan som skickar massor och även får massor. Tror jag beställde 70 stycken i år. Och nu har massor redan börjat dimpa ner. Och ikväll fastnade jag för ett av min kusin och hennes barn (ett av dem är vår gudson). Och jag blir alldeles tårögd och full av saknad efter honom (eller båda förstås). Och det känns så härligt att få så många personliga fina julkort.

Blir alldeles varm