Vita hem del 6
Ja NU förstår jag att du inte kunde välja

Juliah: Du har ingen bild som du vågar smygbjuda oss lite på?
Hej på er!
Kikar in som hastigast. Har julfest ikväll så jag håller på att göra mig i ordning. Är bara så sju h*lvetes trött (förlåt!) men det är jag... Hade julfest igår kväll på min huvudskola och kom hem först 23. Och då kunde jag inte varva ner. Dessutom sov sonen oroligt hela natten så jag sov inte ens ett smack!
Och nu blir det en lika sen, om inte senare kväll inatt. Och jag brukar ha ännu svårare att sova om jag redan sovit dåligt natten innan...
Och då ska man vara pigg som en lärka och till jobbet kl 8 imorgon bitti.
Nåja, några dagar kvar, sedan får jag ett efterlängtat jullov
Kram på er!
Hej på er!
Nu äntligen börjar jag bli mig själv igen
På torsdag eftermiddag så började jag känna mig lite magsjuk. Fick jätte ont i magen och på natten spydde jag så många gånger så jag tappade räkningen ganska fort.. På morgonen fortsatte det. Missade terminsavslutningen igår för jag fick lov att vara hemma och bara vila hela dagen. Nu först känner jag mig bättre som sagt
Hur jag ska få någon jul här vet jag inte, för det märks ju att mammani huset har varit sjuk om man säger som så....
Men men... julen kommer väl fastän man har det mindre tillställt också?
Hej på er
Jag har haft den bästa julen i hela mitt liv i år!!!!!!!! Är så *lycklig*. Det är en fantastisk känsla att få fira jul i vårt egna hus, tillsammans med släkten. Och sonen fick så himla fina julklappar så både han och jag är glada. Aningen i överkant... men fina var de!!!
Ikväll ska vi till min moster som har stort släktkalas.
Fridfull jul till er alla
Hej på er och fortsatt fridfull jul på Er!
Här har julen fortsatt i samma stil som julafton. Härlig!!!!!
Idag har vi inte gjort så jättemycket, maken har ju t.o.m. varit hemma hela dagen
Så jag fick en stund för mig själv så jag gick och slipade den gamla pulpeten som jag köpte för ett tag sedan. Nu är det inte mycket kvar att slipa. Sen ska den målas. Och redan nu så ser jag hur fiiiin den blir
Det är en riktigt tjock brun färg på den och jag slipade utan munskydd. Herregud så dumt säger jag... Men jag orkade inte gå och leta reda på något för jag var så ivrig på att slipa
Jättefina lampor säger jag!!!!!!!!