Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-30 07:29:51 följande:
    Var är bloggtråden? Borttagen pga anmälningar?Har skummat ikapp lite, Miamariah, jag tycker om soldaten mest.vsm, såå fint blir det, ditt nya skrivbord och stol. Malins, Om det är så att du absolut vill ha en sådan säng så kan det ju vara en idé att be släktingar bidra lite i julklapp osv istället för leksaker som man kanske redan har gott om.Har ni haft dop?Sen tog minnet slut, blev lite upprörd såhär på morgonkvisten
    Jo vi har haft dop. Jo visst skulle jag vilja ha en sån säng men jag är inte beredd att betala vad en ny kilisäng kostar på Syster lycklig eller en beg Juno på tex Laurotz.com

Jag får väl köpa en gammal barnsäng i stil med den som Noell har och måla vit. Jag tycker det är lika fint det.
    Men jag tycker det är så trist att jag nästan kunde varit junoägare för 500kr!

Jag har drömt om den hela natten och jag som verkligen trodde den skulle bli vår när säljaren tagit bort annonsen från Blocket, men som sagt var jag brukar aldrig har tur så varför skulle jag ha sån här röta?!
  • malins79
    juliah skrev 2007-11-30 07:42:36 följande:
    caffe latte, nej nej, jag har inte blivit anmäld, andra som gjort "reklam" i sina bloggar. Blev arg ändå hihi! Jag och Elle åker till Ikea om ett par timmar, hoppas på att Aina gardinerna finns inne nu. Tvättstugan vill jag absolut hinna få färdigt nu.
    Aina, är det hissgardiner?
  • malins79
    juliah skrev 2007-11-30 07:45:02 följande:
    malins, jag tycker också att Noells lilla 50 talare är superfin, en sådan kan du ju få för ett par hundralappar.På Laurits kostar de nog lite olika mkt beroende så det kan ju vara värt att kika ändå.
    Jo det finns tre Juno på Lauritz men så tillkommer frakt, provision och "slagavgift" så det blir ju ganska dyrt. Det som var smidigt med denna säng var att vi kunde tagit släpp med oss och hämtat den til helgen. Köper man i Danmark blir det ju genast lite mer omständigt med hemtransport.
  • malins79
    juliah skrev 2007-11-30 07:47:25 följande:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80110274Dessa i vitt ska hänga för varmvattenberedare och hydropress. Hissgardin behöver jag också så det ska inhandlas men jag hittade ingen på Ikea sist som föll i smaken.
    aha, vad smart.
    Vad heter dom hissgardinerna som många har, Alvine?! dom är ganska fina
  • malins79
    lillafruluva skrev 2007-11-30 07:49:31 följande:
    Jag tror jag har blivit skadad av alla vackra hem i den här tråden..Jag kollade runt på hem i andra inredningstrådar här på fl och en del är så stolta över hem som i mina ögon bara är stökiga, alltför mixade och inte ett dugg harmoniska! Är jag knäpp eller?? juliah: shoppa lite åt mig med när du ändå är där!Malins79: Uch vilken osis med sängen! Hoppas du hittar en annan fin!
    Jag har inte riktigt kommit över att jag inte fick köpa sängen men imorgon ska jag till den lokala secondhandbutiken och kolla efter nån gammal barnsäng.
  • malins79

Ang Bloggtråden så borde väl Kajsa få nått meddelande i sin inbox eftersom hon startade den eller?

• malins79
    juliah skrev 2007-11-30 07:52:52 följande:
    malins, alvine har vi men de nya alvine är ju inte kritvita lillafruluva, japp, det ska jag göra
    Jaså visste inte att dom ändrat Alvine.
  • malins79
    MariaV skrev 2007-11-30 08:10:13 följande:
    God morgon!Jag lider med dig Malins men jag hoppas du hittar någon riktigt fin säng imorgon.Åhh Juliah de där gardinerna vill jag ha!Jag måste berätta att jag har fått en gammal symaskin från svärisarna, så nu ska det börjas sy! Har ni några tips?
    Om den inte är använd på ett tag så börja att serva den. Men det var säkert inte det du menade
    Kuddar, gardiner, eller påsar.
  • malins79

VSM, jo jag sa det förslaget till Marcus men han tyckte inte man kunde göra det, är sängen såld så är den.

Svar på tråden Vita hem del 6