Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita hem del 6

Jag tycker att jag har varit härinne fler ggr än vanligt idag, och ändå sätter man sig några timmar senare med 100 sidor att läsa ikapp och 771? anmälningar? Jag är förstummad!Förvånad
    Min dotter hade sagt:"Men Orka!" Bra uttryck tycker jag!

Man vågar ju knappt kommentera ngt längre. Bäst vi håller oss till ämnet inredning.Flört

Kajsa M: Vågar du inte öppna locket nu? (för det va väl den va?)'
    Ska du byta ben tycker jag vanliga. Själv hade jag inte bytt dom, men jag é nog lte med shabby än dig.

Och nu har jag hunnit glömma vems påsen var,men jag såg den...vill ha!!!

• 13 år emellan

Tjusigt Kajsa!

Adama: Jättefint!

Jag brukar hänga i en sytråd här på fl. Dom har ett underbart uttryck som jag måste få delge er: UFO = Un Finished Objects Jag har en massa sådana. Daniellas rum har varit klart nästan en vecka, sånär på hyllorna och nattlampan som ska upp. Jag, min optimist trodde ju David skulle skruva upp dom direkt, men...så därav inga foton ännu. Kanske skulle våga ta tag i skruvdragaren själv!Fundersam

• 13 år emellan

Gah! Och jag som troddde det var svårt!!!

Kajsa M skrev 2007-11-07 22:52:40 följande:
    Ja men då så! Då trycker du bara på den runda cirkeln med ett A i och ett citat-tecken. Längst upp till höger i inlääget du vill citera.
  • 13 år emellan

Gah! Letar febrilt efter den där sovalkoven (eller detvarväl två eg) som ngn ? visade häromdagen! Kommer ni ihåg vem det var? Ville visa mannen

• 13 år emellan

Nublu:
    Tack! Där var dom! Så himla fina sovalkover asså! (Adama, de är ju dina - hoppas jag sa till dig hur fina dom var) *lätt förvirrad*

Karamell:
    Jag knackar lite försiktigt på dörren jag med....

Jag satt uppe sent för några dagar sen. Kände att jag fick för lite gjort här hemma - så jag har tagit lite paus *bara lite* för att komma ikapp. Måste verkligen hålla mig för att inte fastna här! Så om jag missat ngt - sorry! Jag måste ta några dagar till!

• 13 år emellan

Hej!

Har haftdatorfri tid i tre veckor, nästan iaf, så jagtänker inte ens försöka läsa ikapp...
    Ni får ursäkta...

Men, 21 stolar i huset.

Och 20 lakan? Jag hade nog köpt julklappar! Typiskt mig! Jag fyller år den 13/12 och har många gånger spenderat mina födelsedagspengar på julklappar till andra!

• 13 år emellan

Ewis:

När man betalar sin resa med visakortet ingår det en jättebra försäkring! Avbeställningsskydd och så vidare...Det verkar dock som om många researrangörer försöker sälja på en fler försäkringar, undrar om dom får  provision?, som visakortet redan täcker...

Svar på tråden Vita hem del 6