Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 11:42:09 följande:
    Superfint!Almin: Jag har alltid fullt upp. Fast det är nästan lugnare när de har varit på dagis och i skolan. De brukar ha lekt av sig där.. Njut av din lediga dag.Syltan. Du verkar ju ha det så lungt och tråkigt! Vill du låna mina kids för att puiffa till det lite..
    Tackar!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 11:42:45 följande:
    Jättefint! Bor det i arbetsrummet?
    Japp det har flyytat in. Ska nu inredas med diverse nålar, trådarullar osv. Det har lönnfack och mysiga lådor.
    Sylt skrev 2007-11-07 11:44:35 följande:
    Ja fast du har väl hunnit måla ditt redan?
  • Kajsa M
    Ewis skrev 2007-11-07 13:09:28 följande:
    Har inte fått så mycket fixat här hemma mer än det vanliga, disk, tvätt och plocka.Men jag har städat tösens rum och passade på att rensa bort jätte många gosedjur i iloka storlekar och modeller phu, jag hatar gosedjur för dom används aldrig men barnen vill alltid ha och visst många är ju jätte fina och gosiga men som sagt då ska dom ju även användas istället för att ligga ner proppade i en låda.Vad kan man göra med alla dessa gosedjur jag rensat bort?Tror Ni förskolan vill ha?
    Jag har 3 stora sopsäckar med gosedjur som jag också undrar vad jag ska göra med. Skulle vilja skänka dom till typ ryska barnhem eller nåt.
    Camilla R skrev 2007-11-07 13:04:43 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-07 11:37:13 följande: ÅÅÅÅhhhhhhhhh vilket fint hjärta -jag blev också kär!! Måste genast (eller ja imorgon) gå och se om det finns på NK -måste bara ha!!
    Ja visst är det undrbart!

Gemelli
    Håller tummarna för dig!
  • Kajsa M
    nublu skrev 2007-11-07 13:39:43 följande:
    Kajsa: Har ni ingen kyrka eller förening i Jkpg som samlar in och skickar till barnhem i Östeuropa? Vi har en här i lilla Boxholm som skickar till Litauen. Det brukar bli några säckar då och då härifrån.
    jo det ähnder ju nån gång då och då, men jag vet inte vem man ska kontakta. De brukar ju ha insamlingar, men sånt ideelt arbete sker inte så ofta.
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 13:42:04 följande:
    Kajsa: Vi har någon förening som läggar lappar i brevlådan och sen kommer de och hämtar kläder, skor och leksaker. Hur smidigt som helst! Bara att ställa ut det utanför dörren.
    Önskar det fanns något sånt här också!
  • Kajsa M

Det är tur att jag har tagit bort min förlossningsberättelse. Det skulle inte vara någon skön läsning för er! Det skulle göra vem som helst förlossningsrädd

Jag har dock haft en bra förlossning, men den sista skadade mig så allvarligt så jag inte får skaffa fler barn. Det värker i hjärtat kan jag lova!

Svar på tråden Vita hem del 6