Inlägg från: alabaster |Visa alla inlägg
  • alabaster

Vita hem del 6

Godkväll, vad mysigt det är att titta in till julpyssel och julbak Vi är fortfarande inte i form efter influensan så här blir inget julbak riktigt än tyvärr. Men snart så! *längta*

• alabaster

Fluffiga moln - jag vill gärna titta in till dig om jag får?

numberone - jag tycker att det är fint som det är, kanske något grönt på bordet bara?

mimmi - så fint du gjort utanför dörren.

juliah - din trapp såg jag i morse men hann inte kommentera så jag gör det nu istället. Det ser ut att bli jättefint där, jag gillar särskilt "staketet" ni satt upp.

Milda maränger - jag är så glad för din skull!!

mimmi igen - men oj så fint och juligt du fixat vardagsrummet. Jag har just börjat ledsna lite på mina röda detaljer...*sucka* lagom till jul, det var väl typiskt, men hos dig är det jättefint!

• alabaster

Godmorgon! Här har jag inte hunnit med att läsa på några dagar och nu finns det inte en chans att jag ska hinna ifatt, måste strax väcka barna och ge dem frukost.

Jag och min treåring har julpysslat en massa den här veckan, med mer eller mindre lyckat resultat, men roligt har vi haft och en del av pysslet ska jag fota under dagen om jag hinner så att ni får se.

• alabaster

Oj så mycket julmys det var här idag! Jag blir såå inspirerad!

• alabaster

Hejhopp! Så fina adventssljusstakar ni visar! Själv har jag inte hittat någon som föll mig i smaken så, tråkigt nog, vi har ingen! Hjälp! Måste hitta en imorgon eller så!

Har äntligen fått in lite bilder på mitt julpyssel, det finns i galleriet för den som vill se

• alabaster

Ville bara säga Godmorgon. Har kikat lite på bilderna från igår och måste bara fråga:

Juliah - får de där ljusen vara ifred för klåfingriga tvååringar? visst är det mateus eller ser jag fel?

• alabaster

Nej, ljusstakarna tänkte jag på... de ser ut som mateus tycker jag?

Haha, smart att bara tända om kvällen... ställer du bort dem på dagen?

juliah skrev 2007-12-03 08:38:04 följande:
    alabaster, vi tänder på barnhöjd om kvällarna, vilket fat tänkte du på?
  • alabaster

Hehe, ja fina var de iallafall. Jo, du har rätt... vår tvååring är försiktig också, men vi har ju en niomånaders som går bärsärk här hemma så jag vågar inte ha någonting på låg höjd alls

juliah skrev 2007-12-03 09:17:09 följande:
    alabaster, nej nej, de är Sia och superbilliga Nej, vår tvååring är rätt bra med "mammas saker". Pillar försiktigt.
  • alabaster

beatrize den artikeln gjorde starkt intryck på mig med, det kändes inte alls bra.

Svar på tråden Vita hem del 6