Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-08 20:50:49 följande:
    Ja, men är den fin? Har fått den av svärmor och kan inte bestämma mig.
    Hm, det ser man nog när den står i hallen och man ser helheten! Tänkte du ha kvar knoppen eller byta??
  • lillafruluva
    Bandykillar skrev 2007-11-08 21:23:01 följande:
    Till helgen ska vi ha folk hemma på förrätt men jag vet inte hur jag ska duka. Fantasibrist, ngn som har bild att visa på ett dukat bord?
    Kör på ett tema! Vad ska ni äta??
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-08 22:19:06 följande:
    Tack vsm, vet inte hur de ser ut men får väl kolla läget på posten imorn.Ja, jag planerar morgondagens shopping Blir du färdig med målandet idag? Bilder imorn?
    Ahaa, vad ska du shoppa??? Något jag missat under min smörgåstårtedag???
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-08 22:38:51 följande:
    Prylar till tvättstugan, åker till sickla och ikea. Rapport kommer var så säker Natti på er tjejer, nu ska här sovas!
    Det ser vi fram emot!! God natt!
    MichaelaW skrev 2007-11-08 22:39:04 följande:
    Ursäkta alla stavfel min hjärna har gått och lagt sig för ikväll.
    Hehe, alla har vi de kvällarna! Här har du en till som satsar på bm-karriär. Är uska nu men söker in till ssk nästa höst!
  • lillafruluva
    MichaelaW skrev 2007-11-08 22:57:05 följande:
    Jezzika: Vi fixar det! Man måte bara tro på sig själv. Jag får be mamma komma och hjälpa till att hålla i brädorna. Hi hi... Lillafruluva: Barnmorska är mitt drömyrke och det har det alltid varit! Jag har sökt in till sjuksköterskeutbildningen till våren både helfart i Stockholm och olika distansutbildningar, jag vet inte riktigt än vad jag vill gå. Först hade jag tänkt att gå på helfart (fast distans är ju också på helfart men man går ej i skolan) men nu funderar jag kanske på att läsa på distans och förhoppningsvis jobba lite också då men jag funderar på om jag kommer att orka? Att både plugga till SSK, jobba och ta hand om en vild liten 2 åring, jag är ju ensammen.
    När jag pluggade till uska var jag själv med två små och då pluggade jag på distans, tyckte det gick väldigt bra(då jobbade jag bara extra på loven).
    Ska söka distans nu med, alltid bra att kunna jobba extra! Nu har jag ju tre barn och en väldigt hjälpsam sambo!
  • lillafruluva
    MichaelaW skrev 2007-11-08 23:01:01 följande:
    Å jag hade ju tänkt skriva ett blogginlägg idag men nu vet jag inte om jag är kapabel till det. Jag har ju nämligen köpt en liten barnsoffa för ett tag sen *min stora kärlek och den har en kärlekshistoria bakoms sig* Barnsoffan är från 1886 och helt i orginalskick...
    Vad häftigt! Älskar möbler med historia!!
Svar på tråden Vita hem del 6