Vita hem del 6

Gemelli, hoppas hoppas det sätter igång på riktigt snart! Tänker på dig!
Kan ni hjälpa mig, vill ha ett spjälskydd till kilisängen, kan ni tipsa om sidor där man kan beställa på internet?
Gemelli, helst vill jag ha ett sådant spjälskydd som du har, fast jag hittar inte det hos syster lycklig, gör ni?
Kollade på ett Lexington idag men det kostade 1245 kr, på tok för mycket, dessutom vill jag helst ha beige, brunt eller vit, helst randigt!
Länka gärna om ni hittar!
Jag hittade hos syster lycklig,men oj 900 kr! Det var rätt mastigt!
Gemelli, så det är förra årets?
Åh har sån beslutsångest!
Tack för alla tips! Jag har bestämt mig för att prova att sy själv! Jag har sett ett smalrandigt beige och vitt tyg från nyblom och kollen, det får det bli,borde väl inte vara alltför svårt eller?Gillar Himlas randiga men tycker det är lite för dyrt, vill helst inte ha blått!
VSM, bordet är urgulligt men jag gillade också köket som det var innan, kändes öppnare och bordet såg så litet ut mot soffan! Du kanske kan ställa det någon annanstans?
Tack vsm, hennes såg ju proffsigt ut!
Mimmi, jag kikade på Babyproffsen idag, de hade inget jag gillade, nj det får bli att sy men frågan är, vad ska man ha imellan? Vill inte att det ska vara för tjockt och stelt!
Mimmi, ja de är fina fast jag vill ha nog ha ränder, är helt inne på det! Stackars min son, han bonkar i då och då i sängen utan spjälskydd! Får nog sno på med sömnaden!